پرداخت بیش از ۵۳۸ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی در مازندران

اصغری از پرداخت بیش از ۵۳۸ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی در مازندران خبر داد و گفت: ۲۲ هزار و ۸۷۲ فقره پرونده در دست بانک در حال بررسی است.

«کامران اصغری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان ساری، اظهار کرد: اعتبارات اشتغال روستایی از محل منابع صندوق توسعه ملی، در چهار مرحله به مبلغ ۴ هزار و ۶۷۵ میلیارد اعتبار به استان ابلاغ شد که تاکنون ۳ هزار و ۳۹۹ میلیون ریال به بانکهای عامل تخصیص داده شده است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه اعتبار مرحله پنجم به مبلغ هزار و ۴۴۷ میلیون ریال به استان ابلاغ که تاکنون تسهیلات بانک توسعه تعاون تخصیص داده شده است، تصریح کرد: ۴ هزار و ۱۳۳ طرح به میزان ۵ هزار و ۱۶۴ میلیون ریال به بانکهای عامل جهت بررسی توجیه فنی، مالی و اقتصادی ارسال شده است.

 

اصغری افزود: ۳ هزار و ۹۲۵ طرح به مبلغ ۴ هزار و ۱۴۰ میلیون ریال از سوی بانکهای عامل منجر به پرداخت تسهیلات شد.

 

وی از ثبت نام ۱۰ هزار و ۳۱۹ طرح در سامانه کارا خبر داد و گفت: از این تعداد ۵ هزار و۲۹ طرح به دستگاه های اجرایی ارسال و مورد بررسی قرار گرفته است که در حال حاضر هزار و ۹۵۴ طرح در مؤسسات عامل وجود دارد.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه هزار و ۵۸۰ طرح به مبلغ ۳۱۸۵ میلیارد ریال در حال پرداخت است، بیان کرد: برای این طرح ها ۴ هزار و۹۰۳ نفر اشتغال پیش بینی شده است.

 

این مسئول درباره وضعیت اعتبارات جبران خسارت سیل سال گذشته از محل منابع صندوق توسعه ملی اظهار کرد: ۴۷۹ طرح به میزان ۲۸۲ هزار و ۴۸۳ میلیون ریال در کمیته های مربوطه مصوب شد که ۹ هزار و ۱۵۰ میلیون ریال توسط پست بانک، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است.

 

اصغری از اشتغال ۲۰ هزار و ۳۹  نفر در استان با اجرای طرح پرداخت یارانه دستمزد خبر داد و گفت: تاکنون هزار و ۸۷۱ قرارداد منعقد شده است.

 

وی ضمن تشریح جزئیات پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در استان بیان کرد: تاکنون ثبت نام ۲۳ هزار و ۱۸۵ کارگاه در سامانه کارا نهایی و به دستگاههای اجرایی ارسال شد که ۲۲ هزار و ۸۷۲ فقره پرونده در دست بانک در حال بررسی است.

 

اصغری با اشاره به اینکه بانک های استان نیز ۲۲ هزار و ۷۸۸ طرح را به شعب ارسال کرده است، گفت: تاکنون ۵۳۸ میلیارد ریال منجر به پرداخت شده است.

 

کد خبر 1038091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha