۱۸۷ نفر برای انتخابات شوراها در خراسان جنوبی نام نویسی کردند

قهرمانی گفت: تا آخرین ساعت قانونی روز گذشته (۲۵ اسفند) ۱۸۷ نفر ( ۱۷ نفر خانم و ۱۷۰ نفر آقا) برای انتخابات شوراهای شهر نام نویسی کردند.

«مهدی قهرمانی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: تا آخرین ساعت قانونی گذشته (25 اسفند) 187 نفر شامل 17 نفر خانم و 171 نفر آقا برای انتخابات شوراها ثبت نام کرده اند.

 

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه خوشبختانه امروز نسبت به روزهای گذشته جهش خیلی زیادی را به لحاظ تعداد ثبت نامی ها نسبت به پنج روز گذشته داشته ایم، افزود: امیدواریم تا آخرین روز ثبت نام فردا (26 اسفند) ازدحام کاندیداهای ثبت نامی را شاهد باشیم، همچنین پیش بینی می شود تعداد کاندیداها به عدد سال های گذشته نزدیک شود.

 

قهرمانی تصریح کرد: به جهت پیشگیری از بیماری منحوس کرونا در روند ثبت نام شوراها، بر ثبت نام غیر حضوری همانند اپلیکیشن موبایل آپ و یا حضور در دفاتر پیشخوان دولت و استفاده از رایانه های شخصی تأکید شده بود، اما کاندیداها از روش های غیر حضوری استقبالی نداشتند و به روال سال های گذشته ثبت نام را به روش حضوری انجام داده اند.

 

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: بیش از 60 درصد کاندیداهای انتخابات شوراها با مراجعه حضوری به فرمانداری ها ثبت نام را انجام دادند.

 

وی به همه مجریان انتخابات توصیه کرد تا مُر قانون را رعایت کنند و عنوان کرد: از تمامی نخبگان و افرادی که فکر می کنند توانایی دارند درخواست می شود در عرصه انتخابات شرکت کنند، همچنین رای دهندگان هم سعی کنند تا انتخاب درستی را انجام دهند، چراکه چهار سال سرنوشت شهر به وسیله شوراهای انتخاباتی رقم خواهد خورد.

 

قهرمانی بیان کرد: روند ثبت نام شوراها تا پایان امروز (26 اسفند) ادامه دارد و ساعت قانونی 6 بعدازظهر؛ گزارش کلی از نحوه پوشش دهی، تنوع کاندیداها، مشاغل و تفکیک جنسیتی آن ها به رسانه ها و مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 1038097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha