برگزاری مسابقه آنلاین کتابخوانی در فهمای استان مرکزی

حجت الاسلام ذوالفقاری از برگزاری مسابقه آنلاین کتابخوانی در فهمای استان مرکزی همزمان با شب ولادت با سعادت امام حسین(ع) خبر داد.

حجت الاسلام « مصطفی ذوالفقاری» با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: ستاد کانون های مساجد استان در این راستا بسیار فعال بوده و با برگزاری مسابقات مختلف کتابخوانی به تشویق و ترغیب اعضا به فرهنگ کتاب و کتابخوانی می پردازد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود: آزمون آنلاین کتابخوانی از کتاب «کار باید تشکیلاتی باش» امشب همزمان با شب ولادت امام حسین علیه السلام برگزار می شود.

 

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت شرکت کنندگان ادامه داد: در این شرایط بهره گیری از فضای مجازی در راستای انجام فعالیت های فرهنگی امری ضروری است چرا که فعالیت های فرهنگی هیچ گاه تعطیلی نمی شود.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه آزمون دراین مرحله ویژه رابطین محترم استان مرکزی است، گفت: این مسابقه از ساعت 10 شب آغاز و تا ساعت 10:45 ادامه دارد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اضافه کرد:  28رابط محترم استان مرکزی، جهت شرکت در مسابقه آمادگی کامل را داشته و فایل pdf  نکات را مطالعه کرده باشند.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد: یکی از ملاکهای انتخاب رابطین محترم شهرستانی در سال 1400 شرکت در این آزمون است .

 

این مقام مسئول در پایان اضافه کرد: به نفرات برتر مسابقه جوایزی ویژه  اهدا خواهد شد.

کد خبر 1038169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha