تخفیف ویژه اقلام جهیزیه به نوعروسان و خانواده های همدانی

اسکندری گفت: تخفیف ویژه ۱۱۴ قلم جهیزیه ویژه نوعروسان و خانواده های همدان با همت خیران و مرکز جامع تحکیم خانواده سایبان مهر در حال انجام است.

«نرجس اسکندی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: نخستين مركز جامع تحكيم خانواده با عنوان 'سايبان مهر' زير نظر بنياد ملي خانواده كشور در همدان سال 96  راه اندازي شد.

 

مدير مركز جامع تحكيم خانواده 'سايبان مهر' همدان افزود: اين مركز با هدف ارائه الگوي اسلامي و ايراني در امر ازدواج و تحكيم خانواده ، افزايش نرخ ازدواج آگاهانه و كاهش آسيب هاي اجتماعي به ويژه طلاق و ايجاد باور نقش مبنايي خانواده در تمامي فعاليت هاي فرهنگي راه اندازي شده است.


وی ادامه داد: محورهاي فعاليت مركز شامل آموزش، مشاوره، خدمات و گفتمان‌سازي است كه برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي، مشاوره به صورت فردي و گروهي در قالب مشاوره‌هاي پيش از ازدواج، حين و بعد از ازدواج را مي‌توان از جمله خدمات در مركز جامع تحكيم خانواده دانست.


وي با اشاره به اينكه در بحث گفتمان‌سازي تمام اقدامات فرهنگي شامل همايش‌ها، مسابقات و نشست‌هاي تخصصي در حوزه خانواده و ارائه محصولات فرهنگي در حوزه خانواده به منظور تبيين گفتمان خانواده اسلامي مورد توجه قرار گرفته است.

 

اسکندی با بیان اینکه شعار مرکز جامع تحکیم خانواده تثبیت، تحکیم و تعالی خانواده است، اظهار داشت: با این شعار و عمل کردن به آن در خانواده ها شاهد کاهش آمار طلاق در جامعه خواهیم بود.

 

مدیر مرکز تحکیم خانواده «سایبان مهر» به تخفیف ویژه اقلام جهیزیه اشاره کرد و افزود:   حدود 114 قلم از  اقلام جهیزیه با برندهای خوب ایرانی با 40 میلیون تومان در اختیار زوج های جوان و حتی برخی خانواده ها که برخی وسایل مورد نیاز خود را می توانند تهیه کنند.

 

وی بیان کرد:  نمونه اقلام جهیزیه در مرکز موجود است و  زوج های جوان  می توانند از نزدیک اقلام مورد نیاز را ببیند و با خیال راحت در جهت تهیه آنها اقدام کنند.

کد خبر 1038225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha