میزان توزیع گوشت مرغ در خراسان شمالی دو برابر نیاز است

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: میزان مصرف گوشت گرم مرغ در این استان روزانه ۴۰ تُن است، اما اکنون ۸۰ تُن در بازار توزیع می شود.

"مهرداد داودزاده" به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در برخی از روزها، 90 تُن گوشت مرغ کشتار روز در بازار استان توزیع شده است.

 

 


سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: علاوه بر آن، روزانه 20 تُن گوشت منجمد مرغ در بازار توزیع می شود.

 

 


وی با اشاره به اینکه مردم در آستانه عید، بیش از نیاز خرید می کنند، افزود: مردم گوشت مرغ را در خانه احتکار می کنند.

 

 

 

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: مشکلی در تامین گوشت مرغ در استان وجود ندارد.

 

 


وی افزود: اکنون نیاز به گوشت مرغ، در داخل استان تامین می شود و حتی بخشی از نیاز سایر استان ها هم در سالن های مرغداری این استان تامین شده است.

 

 


وی اظهارداشت: عرضه گوشت مرغ با قیمت تنظیم بازار تنها در این استان اجرایی شده و اکنون قیمت این محصول در سایر استان ها بسیار بالاتر است؛ از این رو برخی سودجویان گوشت مرغ را از خراسان شمالی خارج می کنند. 

 

 


سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: هر کیلوگرم مرغ کشتار روز 21 هزار و 800 تومان و گوشت منجمد مرغ هم 15 هزار و 500 تومان است.

 

 

کد خبر 1038348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha