ارتش همواره در تامین تجهیزات  مورد نیاز خود پیشگام است/ امتیاز ارتش در جهش تولید ۹۰ است

دریادار سیاری با بیان اینکه ارتش همواره در تامین نیازمندی ها و تجهیزات مورد نیاز پیشگام بوده است، گفت: امتیاز ارتش در سال جهش تولید ۹۰ است.

دریادار حبیب الله سیاری در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد نقش ارتش در تحقق شعار سال جهش تولید گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در موضوع تولید اول در تامین نیازمند ها و تجهیزات مورد نیاز پیش قدم بوده است و امروز با افتخار عنوان می کنیم که ما در بحث تامین تجهیزات مورد نیاز همان گونه که امام راحل فرمودند، اقدام کردیم و به ویژه در سال گذشته و امسال که به تدبیر مقام معظم رهبری سال جهش تولید قرار گرفت.

 

معاون هماهنگ کننده ارتش تصریح کرد: اطمینان داشته باشید که اگر آمار و ارقام ارتش را ملاحظه کنید و آن را مقایسه کنید، می بینید که در این ۲ سال چه جهشی در بحث تامین تجهیزات مورد نیاز انجام شده است.

 

فرمانده سابق نیروی دریایی ارتش اظهار کرد:  در واقع این جهش تولید در طی 2 سال گذشته بسیار قابل ملاحظه است. اگر بخواهیم به ارتش امتیاز دهیم و اگر بالاترین نمره را 100 قرار دهیم، هیچ وقت 100 را به هیچ کس نمی توانیم بدهیم زیرا اگر امتیاز 100 را برای خودمان در نظر بگیریم، خود را در پایان خط می بینیم در حالی که این گونه نیست؛ ما بسنده به آن چیزی که تاکنون به دست آورده ایم، نمی کنیم و راه خود را ادامه می دهیم.

 

وی گفت: ما امتیاز 80 یا 90 را به خود می دهیم تا بتوانیم راه خود را ادامه دهیم. این امتیاز نشان دهنده فعالیت و تلاش نیروهای مومن و معتقد در ارتش است.

 

کد خبر 1038399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha