حاج قاسم الگوی مجسم پاسداری/ مروری بر اقدامات امنیت ساز سردار سلیمانی در جنوب شرق

فرمانده لشکر پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به چند مورد از اقدامات شهید سلیمانی در تامین امنیت جنوب شرق گفت: حاج قاسم الگوی مجسم پاسداری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار محمدمطهری، سه شنبه شب( ۲۶ اسفند) در ویژه برنامه میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار که در بیت الزهرا شهید سلیمانی برگزار شد؛ با اشاره به حدیثی از آن امام همام گفت: پاسدار باید این راه را ادامه دهد و اقدام به کارهای سخت کزده و در مصیبت ها از برادران دینی دفاع کند.

 




فرمانده لشکر پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمان با تاکید بر اینکه پاسداران باید برجستگی و شایستگی دفاع از نظام اسلامی را داشته باشند؛ افزود: پاسداران از همان آغاز تاسیس سپاه خود را به جهت و نگاهی که امام راحل می خواست، نزدیک کرند.

 



وی با بیان اینکه الگوی سپاه باید امام حسین علیه السلام باشد؛ در ادامه شهید سلیمانی را یک پاسدار الگو با نگاه مورد نظر امام دانست که زندگی ۴۰ ساله ایشان در دفاع از انقلاب شاهد این مطلب است.

 



سردار مطهری در همین زمینه با بیان اینکه شهید سلیمانی پس از دوران دفاع مقدس به استراحت نرفت بلکه برای تامین امنیت جنوب شرق کشور، نیروهای خود را به این منطقه گسیل کرد؛ گفت: ایشان در رفع ناامنی ها فقط به مسائل نظامی اکتفا نکرد بلکه در ابعاد مختلف کار کرد.

 



وی ادامه داد: کمک های مومنانه ای را که امروز می بینید؛ حاج قاسم در سال های ۷۳ و ۷۴ انجام داد و با هماهنگی دولتی ها ۳۹۰ تا ۴۰۰ حلقه چاه در مناطق جنوب شرق  ایجاد کرد و از هر حلقه چاه ۱۲ خانوار برخوردار بود.

 




سردار مطهری با اشاره به اینکه خیلی از دختران منطقه حتی دمپایی نداشتند و مردم در فقر بودند؛ اظهار کرد: حاج قاسم اما آنها را ساکن در زمین های کشاورزی خوب کرد.

 



وی تسلیم ۳۰۰ نفر از اشرار را از جمله نتایج اقدامات حاج قاسم در جنوب شرق عنوان و بیان کرد: همچنین دستور داد ۱۸۰ نفر روحانی در روستاهای آنجا به تبلیغ بروند.

 



فرمانده لشکر پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمان خاطرنشان کرد: حاج قاسم الگوی مجسم پاسداری است و امروز پاسداران باید به امام حسین و حاج قاسم اقتدا کنند.

کد خبر 1038444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha