همه ما باید در مسیر ترویج سبک زندگی حسینی تلاش کنیم

آیت الله حسینی خراسانی گفت: به عنوان شیعه و محب حضرت اباعبدالله الحسین(ع) وظیفه داریم که همه تلاش خویش را در مسیر ترویج سبک زندگی حسینی در جامعه بکار گیریم.

آیت الله «سید احمد حسینی خراسانی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم ضمن تبریک فرارسیدن سوم شعبان، سالروز ولادت سیدالشهدا(ع) و تبریک اعیاد شعبانیه بر همه مسلمین و شیعیان اظهار داشت: ما هر چه داریم به برکت نام و یاد و نهضت امام حسین(ع) است و لذا لازمه قدردانی از نعمت بی نظیر ولایت و محبت اهل بیت(ع) این است که با همه ی توان خویش در مسیری گام برداریم که مورد عنایت و رضای خدای متعال و حضرات معصومین(ع) و به خصوص امام حسین (ع) است.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: امام حسین (ع) نه تنها الگوی مسلمین و شیعیان بلکه الگو و اُسوه ی همه آزادگان و حق طلبان عالم است، کما این که امام علی(ع) خطاب به فرزندشان سیدالشهدا(ع) می فرمایند که " ای اباعبدالله! تو از ازل الگو بوده ای"

 


وی با اشاره به این که امام حسین(ع) مظهر همه خوبی ها، شرافت ها و فضیلت هاست، گفت: روز ولادت حضرت که به همین نام به عنوان روز پاسدار نیز نام گذاری شده را باید به همه پاسداران حریم ولایت و به خصوص پاسداران عزیز انقلاب اسلامی تبریک بگوییم که جانانه و با بصیرت در خط و سیره امام حسین(ع) گام برمی دارند.

 


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: اعیادی مثل سوم شعبان المعظم، فرصت بسیار ارزشمندی است که بیش از پیش بر روی کلام و سیره و سبک زندگی نورانی حضرات معصومین(ع) تأکید و تمرکز کنیم و با تعمق بر روی این مساله، ره توشه ای نورانی برای زندگی فردی و خانوادگی و اجتماعی خویش داشته باشیم.

 


وی گفت: بی شک اسم رمز توفیق انقلاب اسلامی ما و عزتمندی امروز کشور و ملت بزرگ ایران در دنیا با وجود همه تحریم ها و فشارها و دشمنی ها، به خاطر تأسی به راه و سیره نورانی امام حسین(ع) است و مادامی که مردم و کشور ما امام حسینی بیندیشد و امام حسینی عمل کند، به فضل الهی پیروز میدان است.

کد خبر 1038506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha