توزیع ۱۰۰۰ پرس غذای نذری در راستای طرح اطعام نیازمندان 

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: با جلب کمک های مومنانه خیرین و در راستای طرح اطعام نیازمندان تعداد یکهزار پرس غذای نذری پخت شده و در بین خانوارهای نیازمند پنج روستای محروم رودبار جنوب توزیع می شود.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به ویژه برنامه های کانون شهید باکری در اعیاد شعبانیه، گفت: در تداوم طرح مواسات و همدلی هم زمان با سالروز ولادت حضرت ابالفضل (ع) طرح اطعام نیازمندان اجرا می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: به همین منظور با جلب کمک های مومنانه خیرین تعداد یکهزار پرس غذای نذری پخت شده و در بین خانوارهای نیازمند پنج روستای محروم رودبار جنوب توزیع می شود.


وی بیان کرد: همچنین امروز هم زمان با سالروز ولادت با سعادت امام حسین (ع) طرح توزیع گوشت منجمد در روستای هیر شاه آباد اجرا می شود.


حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: این طرح با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) اجرا شده و در همین راستا ۴۰۰ کیلو گرم مرغ منجمد در بین اهالی روستا توزیع می شود.
 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب اضافه کرد: علاوه بر این نیز قرار است طی روزهای آتی با حمایت موسسه خیریه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه سمت خدا، طرح توزیع گوشت قربانی در بین خانوارهای نیازمند مناطق محروم رودبار جنوب با اولویت بخش جازموریان اجرا شود.


وی اظهار کرد: برپایی اعیاد شعبانیه یکی دیگر از برنامه های مناسبتی این کانون فرهنگی هنری است که با کمک بچه های گروه جهادی شهید باکری در پنج روستای محروم و دور افتاده رودبار جنوب اجرا می شود.


حجت الاسلام خاوری ادامه داد: به همین منظور بچه های گروه جهادی کانون شهید باکری به این روستاها رفته و با توجه به شرایط کرونایی جشن هایی با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می کنند.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب عنوان کرد: جشن اعیاد شعبانیه همراه با سخنرانی، مولودی خوانی و اجرای مسابقات فرهنگی است.


وی یادآور شد: البته به همت بچه های مسجدی کانون شهید باکری روستا و مسجد به مناسبت اعیاد شعبانیه آذین بندی و فضاسازی سازی شده و در این اعیاد از بلندگوهای مسجد مولودی پخش می شود.


حجت الاسلام خاوری در خاتمه تاکید کرد: این ویژه برنامه ها با هدف تعظیم شعائر دینی و بزرگداشت این اعیاد مذهبی برگزار می‌شود.

کد خبر 1038519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha