ایجاد رضایتمندی و مشارکت حداکثری مردم، مهمترین رویکرد در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ است

فرماندار فاروج گفت: ایجاد رضایتمندی در مردم با عملکرد درست مدیران و زمینه سازی برای مشارکت حداکثری در انتخابات، مهم‌ترین رویکرد ستاد انتخابات ۱۴۰۰ است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فاروج، "حسن نجفی" در جلسه شورای اداری شهرستان فاروج گفت: دشمنان برای حضور نیافتن مردم پای صندوق های رای برنامه ریزی کرده‌اند و عامل خنثی کننده این توطئه ها، ایجاد رضایتمندی از  نحوه عملکرد ما مسئولان در مردم است و این مهم باید در اولویت کار همه مسئولان قرار گیرد.

 

 

فرماندار شهرستان فاروج بر پاسداشت و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: حتی اگر خواسته مردم در چارچوب قانون نباشد باید مسئولان برای توجیه مردم در خصوص تحقق نیافتن مطالبه آنان وقت بگذارند.

 

 

 

وی بر رعایت بی طرفی مدیران در روند فعالیت های انتخاباتی تاکید کرد و گفت: مدیران حق تبلیغ بر له یا علیه هیچ داوطلبی را در ساعت اداری و با امکانات دولتی ندارد.

 

 

نجفی بر تعامل مدیران با دستگاه های استانی خود برای جذب اعتبارات شهرستان نیز تاکید کرد و افزود: برای دچار نشدن به سرنوشت سال گذشته بعضی دستگاه ها که مشخص نشد اعتبار شهرستانی در کجا هزینه شد، مدیران برای جذب و تخصیص اعتبارات با توجه به محدویت اعتباری تلاش کنند.

 

 

وی به تعطیلات نوروز هم اشاره کرد و افزود: مدیران به‌ویژه در دستگاه های عضو ستاد بحران در آمادگی کامل و در زمان اعلام شرایط قرمز در دسترس باشند.

 

 

فرماندار فاروج بر جذب صد درصدی اعتبارات مسکن محرومان هم تاکید کرد و افزود: این کار باید تا 15 اسفند انجام می شد و کوتاهی شده  و با توجه به مشغله بانک ها فرصت تا امروز تمدید شده است.

 

 

وی گفت: رویکرد، جذب بیش از سهمیه شهرستان با توجه به پایین بودن در شاخص مقاوم سازی از میانگین استانی و کشوری، بوده تا در صورت جذب نشدن اعتبارات شهرستان های دیگر، بتوانیم با جذب ارقام بیشتر، شاهد ارتقا در این شاخص مهم باشیم.

 

 

در این نشست با قدردانی از تلاش های "سجاد ابراهیمی"،  "حسن ذبیحی" به سمت سرپرست نمایندگی راه و شهرسازی و "حمزه کاووسی" به عنوان سرپرست میراث فرهنگی شهرستان معرفی شدند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1038553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha