برگزاری جشن های اعیاد شعبانیه در کانون های مساجد قزوین

حجت الاسلام رمضانی از برگزاری جشن های اعیاد شعبانیه در کانون های مساجد استان قزوین خبر داد.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: در ماه پرفضیلت شعبان قرار داریم و ایام این ماه پربرکت فرصتی برای برای خودسازی و تقرب به خداوند متعال است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: در کنار برکات و معنویات ماه شعبان، اعیاد و مناسبت های مختلفی هم در این ماه قرار دارد به طوری که ولادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع)، امام سجاد و ولادت امام زمان (عج)  را در ماه شعبان داریم.

 

وی عنوان کرد: به مناسبت اعیاد شعبانیه هر ساله برنامه های متعددی در کانون های مساجد استان برگزار می شود که در سال جاری با توجه به شیوع بیماری کرونا این برنامه ها بیشتر در بستر فضای مجازی و در صورت برگزاری به صورت حضوری هم محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی دایر خواهد شد.

 

حجت الاسلام رمضانی اعلام کرد: برگزاری جشن شعبانیه، قرائت مناجات شعبانیه، مسابقات فرهنگی، مسابقات کتابخوانی، توزیع بسته های معیشتی و کمک مومنانه، تولید محتوا در فضای مجازی و غیره از جمله برنامه هایی است که از سوی کانون های مساجد استان قزوین در این ایام اجرایی می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: تبیین سیره اهل بیت (ع)، ترویج آموزه های دینی و افزایش نشاط اجتماعی از جمله رویکردهایی است که در برنامه های کانون های مساجد استان دنبال می شود.

کد خبر 1038581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha