برگزاری طرح نسیم انتظار ویژه میلاد امام زمان (عج) در انزلی

حجت الاسلام خوبرو از اجرای برنامه نسیم انتظار ویژه میلاد امام زمان(عج) با هدف تبلیغ و ترویج فرهنگ مهدوی، زنده نگه داشتن یاد و نام امام زمان(عج)، ایجاد نشاط معنوی و کمک به اقشار ضعیف جامعه خبر داد.

حجت الاسلام «عباس خوبرو» امروز(چهارشنبه،۲۷اسفند) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیل شدن تجمعات و مراسمها و تعطیلی موقت بقاع متبرکه، برنامه جشن نیمه شعبان در قالب طرح نسیم انتظار با راه اندازی کاروان جشن و شادی است و اجرای برنامه های مولودی خوانی به‌صورت مجازی و نورافشانی اجرا می شود.


رییس اوقاف وامور خیریه بندرانزلی اهدای بسته های بهداشتی و معیشتی تحت عنوان تبرکات مهدوی با کمک و همکاری هیئت امنای مساجد و  بقاع متبرکه و خیرین را از دیگر برنامه های این طرح عنوان کرد.


وی ادامه داد: با توجه به پیوستگی خدمات اجتماعی و فرهنگی، در بسته‌های معیشتی پیوست های فرهنگی دیده شده است که در این خصوص دعای هفتم صحیفه سجادیه، دعای فرج و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی را در این قالب مورد نظر قرار داده ایم.


خوبرو تاکید کرد: لازم است مساجد و  مراکز افق و بقاع متبرکه‌ای که در برگزاری مراسم نیمه شعبان نقش ایفا می‌کنند، با توجه به اهمیت و جایگاه والای انفاق و صدقه و همچنین صدقه و نذر برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) ترتیبی اتخاذ دهند تا ضمن تشویق و ترغیب خیرین زمینه‌های مشارکت آنان را در طرح تبرکات مهدوی فراهم کنند.


وی خاطر نشان کرد: این طرح از ۱۳رجب همزمان با روز میلاد حضرت امام علی(ع) شروع و تا ۹ فروردین ۱۴۰۰(روز نیمه شعبان ) همزمان با میلاد حضرت مهدی موعود (عج) ادامه دارد. 

کد خبر 1038701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha