خلأ اجرای قوانین زندگی را برای خانواده زندانیان سخت کرده است/ تداوم توزیع بسته معیشتی بین خانواده های زندانیان

یوسفیان به مشکلات معیشتی و امرار معاش خانواده زندانیان و حمایت خیران تاکید کرد و گفت: خلأ اجرای قوانین زندگی را برای خانواده زندانیان سخت کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمود یوسفیان» ظهر امروز (چهارشنبه 27 اسفند) در مراسم آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد مالی در سالروز ولادت امام حسین (علیه السلام) به همت نماینده ولی فقیه در استان گلستان، جمعی از خیران و مرکز نیکوکاری مسجد جامع گلستان اظهار کرد: بر اثر زندانی شدن یک فرد خانواده های آنها در شرایط سخت زندگی قرار می گیرند.

 

سرپرست زندان مرکزی گرگان ادامه داد: فردی که به زندان می افتد نگران امرار معاش و مسکن خانواده خود است و گرچه قوانین برای حمایت از خانواده های آنان وجود دارد ولی به این قوانین آنگونه که باید اهتمام نمی شود.

 

یوسفیان متذکر شد: متاسفانه گرچه قوانینی برای حمایت از خانواده های زندانیان وجود دارد ولی به دلیل خلاهای اجرای قانونی این مهم رقم نمی خورد.

 

وی ابراز داشت: با شیوع کرونا تلاش شد که با مواسات و همدلی بسته های معیشتی و بهداشتی از سوی خیران تامین و بین خانواده های زندانی توزیع شود و انتظار داریم این مساعدت ها تداوم پیدا کند.

 

سرپرست زندان مرکزی گرگان خاطرنشان کرد: به همت خیران و مرکز نیکوکاری مسجد جامع امروز شاهد آزادسازی تعدادی از زندانیان هستیم.

 

 

کد خبر 1038714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha