تردد در آرامستان دهلران پنجشنبه آخر سال ممنوع شد

فرماندار شهرستان دهلران گفت: با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان تمام مسیر آرامستان های شهرستان تعطیل و شهروندان از مراجعه به این اماکن پرهیز کنند.

«مجید عسگری» در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: مردم این شهرستان، براساس یک سنت دیرینه در پنجشنبه آخرسال جهت غبارروبی و قرائت فاتحه برای درگذشتگان خود بر سر مزارشان می روند، اما امسال همچون سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا این مراسم برگزار نمی شود.

 

وی تصریح کرد: تدابیر لازم برای اعمال جلوگیری از تجمعات در پنج شنبه آخرسال در شهرستان در دستور کار ستاد قرار گرفته است و  انتظار می رود شهرورندان همکاری لازم را با مسئولان داشته باشند.

 

فرماندار دهلران بیان کرد: با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان محدودیت ها همچنان پا برجاست ونظارت بر بازار دراین ایام بیشتر می شود.

 

عسگری افزود: در ایام نوروز برنامه ای برای پذیرایی از مهمانان نداریم و این کار صرفا برای حفظ سلامت مردم است و مردم از سفر به شهرستان دهلران خودداری کنند.

 

فرماندار دهلران  تاکید کرد: در روزهای پایانی سال رفت و آمدها برای خرید ایام عید افزایش می یابد، لذا می طلبد نظارت ها و پایش مستمر و روزانه باشد و رعایت پروتکل های بهداشتی به جد دنبال شوند.

 

وی عادی انگاری توسط مردم را بزرگترین زنگ خطر برای افزایش کرونا ذکر کرد و گفت: استفاده از ماسک در شهرستان به کمتر از ۴۰ درصد رسیده است که مردم باید با توجه به این موقعیت استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

 

کد خبر 1038719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha