مدیریت ناکارآمد در تنظیم بازار امنیت روانی جامعه را مختل کرده است

حجت الاسلام خانی با اشاره به مدیریت ناکارامد در تنظیم بازار و تحت تأثیر قرار دادن امنیت روانی جامعه، گفت: باید برنامه جدید، هوشمند و کارآمد درتنظیم بازار صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «محمد یوسف خانی»، امروز(27 اسفند) با حضور در اداره صنعت و معدن درجمع متولیان بازار با اشاره به بی نظمی ومدیریت ناکارآمد تنظیم بازار اظهار داشت: متولیان تنظیم بازار در مقابل گران ‌فروشی بازارشب عید چرا پاسخ نمی دهند.

 

امام جمعه دلفان با اشاره به مدیریت ناکارآمد در تنظیم بازار، افزود: هیچ جای توجیهی در مقابل شرمندگی نسبت به مردم باقی نمانده و باید به مردم پاسخ دهند.

 

وی عنوان داشت: شیوع و رواج گرانفروشی در جامعه، امنیت روانی را از بین می برد و افزایش قیمت های کاذب، به تورم دامن می زند و زمینه احتکار، کمبود و گسترش بی نظمی و پایمال شدن حقوق مردم در بازار را فراهم می کند.

 

حجت الاسلام خانی تصریح کرد: در کنار برنامه جدید، هوشمند و کارآمد درتنظیم بازار، نیاز است ابزار تشویق از کاسب و تاجر مؤمن و با انصاف و برعکس و ابزارتنبیه و برخورد بازدارنده از دلالان سودجوی بی انصاف اعمال گردد.

 

وی به نقش و وظیفه اجتماعی مردم در تنظیم بازار اشاره کرد و گفت:  از باب فریضه امر به معروف و نهی از منکر برهمه لازم است که در معرفی دوری از گرانفروشی محوریت را به کاسبان با انصاف بدهند و این وظیفه انسانی به یقین خدمت به قشر محروم جامعه هم خواهد بود. 

کد خبر 1038723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha