منابع امکاناتی برای خدمت رسانی به خانواده شهداء و ایثارگران در البرز محدود است

رستمیان با اعلام خبر تفاهم نامه ساخت مسکن برای خانواده شهداء و ایثارگران در فردیس گفت: منابع امکاناتی برای خدمت رسانی به خانواده شهداء و ایثارگران در البرز محدود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سلیمان رستمیان» طی آئین گردهم آیی کارکنان بنیاد شهید و امورایثاگران استان البرز که چهارشنبه ۲۷ اسفند در سالن میلاد برگزار شد گفت: استان البرز برای حفظ و تحقق آرمان های نظام اسلامی و انقلاب ۵ هزار و ۲۰۰ شهید والامقام را تقدیم کرده است. 

 

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان البرز با اعلام خبر تفاهم نامه ساخت مسکن برای خانواده شهداء و ایثارگران در فردیس افزود: منابع امکاناتی برای خدمت رسانی به خانواده شهداء و ایثارگران در البرز محدود است.

 

وی با اشاره به ۱۲ هزار جانباز و ۹۵۰ آزاده سرافراز در استان البرز بیان کرد: ویژگی های شاخص و برجسته مردم استان البرز با رویکرد فرهنگ مجاهدت و ایثار در دوران دفاع مقدس و پس از آن همواره مورد توجه و تأکید است. 

 

وی اظهار کرد: استان البرز به جهت ویژگی مهاجر پذیری همواره شاهد نوسان آمار تعداد جانبازن و خانواده شهداء ساکن در این استان است. 

 

رستمیان بیان کرد: آنچه برای خدمات رسانی و پاسخگویی به عزیزان و خانواده شهداء و ایثارگران وجود دارد با توجه به رشد آماری کافی نیست با وجود این در رتبه بندی ها بنیاد شهید و امور ایثارگران در شاخص بالای عملکرد قرار دارد. 

 

وی ادامه داد: در شاخص های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در کانون های فرهنگی فعالیت های موثری دارد که متناسب با شرایط کرونا اهتمام ویژه ای در پیشبرد برنامه های فرهنگی وجود دارد. 

 

رستمیان با اشاره به عملیات اجرایی ساخت مسکن ویژه خانواده ایثارگران در سیاهکلان عنوان کرد: روند ساخت عملیات اجرایی مسکن در سیاهکلان و شهرستان فردیس، اعزام ۲ هزار نفر از خانواده شهداء و ایثارگران به مجموعه تفریحی کردان و ... از جمله اقداماتی است که طی سال جاری با توجه به شرایط کرونایی انجام شده است.

 

 

کد خبر 1038746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha