توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی به مناسبت اعیاد شعبانیه در استان کرمان

سردار معروفی گفت: از میلاد امام حسین علیه السلام تا نیمه شعبان ۵۰ هزار بسته معیشتی با مشارکت نهادهای مختلف توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی، چهارشنبه(۲۷ اسفند) در حاشیه رزمایش کمک های مومنانه با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه روز پاسدار و جانباز و اسرا؛ گفت: از نیمه شعبان که کمک های مومنانه به فرمان ولی امر مسلمین آغاز شد؛ در استان قرارگاه خدمات اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی برای شناسایی دقیق محرومین در شهرستان ها؛ شکل گرفت.

 



فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: کارهای مومنانه خوبی انجام شد و اولویت آن کمک های معیشتی بود اما بعد از هفته بسیج عرصه های دیگر از جمله اهدای جهیزیه، آزادی زندانیان و اشتغال خرد(با همکاری کمیته امداد و سپاه) جزو برنامه های جدی قرار گرفت.




وی ادامه داد: امروز به مناسبت اعیاد شعبانیه به فضل الهی توفیق یافتیم با مشارکت بنیاد علوی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، سازمان صمت، کمیته امداد قرارگاه خاتم الاوصیا، آستان قدس، سپاه و بسیج سازندگی ۳۰ هزار بسته معیشتی در استان به ارزش ۱۱ هزار میلیارد تومان میان خانواده هایی که بر اثر ویروس کرونا دچار آسیب شدند، توزیع کنیم.

 



سردار معروفی با بیان اینکه در نیمه شعبان نیز ۲۰ هزار بسته معیشتی دیگر توزیع خواهد شد؛ افزود: این یعنی در کمتر از ۱۵ روز ۵۰ هزار بسته کمک های مومنانه توزیع می شود.

 



وی با بیان اینکه بعد از سال جاری ۱۳۰ واحد مسکونی طبق توافق با کمیته امداد در اختیار خانواده های مددجو قرار می گیرد؛ تاکید کرد: استدعا داریم تا زمانی که وضعیت ویروس کرونا مردم را دچار مشکل کرده این کمک ها ادامه یابد و مسئولین استان آن را جدی بگیرند تا کار قرارگاهی و بدون موازی کاری پیش برود.

 



فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه قرارگاه خدمات اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی در سال جدید سرعت بیشتری می گیرد تا کارهای ما دقیق تر باشد؛ در پایان از همگان درخواست کرد در ایام نوروز کمتر تردد کنند تا جان کسی به دلیل کرونا به خطر نیفتد.

 



وی با ابراز امیدواری بر اینکه با حرکت جهادی واکسیناسیون به مرحله خوبی برسد؛ تصریح کرد: کسانی که می خواهند به زیارت شهید سلیمانی بیایند حتما" دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند و به صورت جمعی نیایند تا کسی دچار آسیب نشود.

کد خبر 1038777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha