ثبت نام ۷۰۴ کاندید در ششمین دوره شوراهای شهر زنجان/اقلام اساسی مردم در روزهای تعطیل نوروز هم تامین خواهد شد

مرادی تعداد ثبت نام شدگان در ششمین دوره شوراهای شهر زنجان را ۷۰۴ نفر خواند و گفت: ۵۳ درصد این افراد به صورت حضوری و ۴۷ درصد غیرحضوری ثبت نام کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان ظهر امروز در شورای اطلاع رسانی استان زنجان اظهار کرد: مهمترین مساله کشور و استان در حال حاضر موضوع کرونا است.

 

خدابخش مرادی با اشاره به اینکه در سال جدید استان زنجان پذیرای میهمانان نوروزی نخواهد بود، گفت: طرح ممنوعیت استقرار چادر در پارک ها و میادین زنجان با جدیت اجرا می شود.

 

وی به موضوع تداوم محدودیت تردد وسائل نقلیه از ساعت 21 تا 3 صبح در زنجان اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی با متخلفان برخورد خواهد کرد.

 

این مقام مسئول به موضوعات پرداخته شده در شورای اطلاع رسانی استان در سال 99 اشاره کرد و گفت: براساس مصوبه این جلسات ادارات مکلف شدند آگهی های خود را از طریق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به مطبوعات اراده دهند.

 

مرادی با اشاره به اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شاخص های اختصاص یارانه به مطبوعات را از طریق وزارتخانه پیگیری کنند، افزود: سازوکار حمایت از رسانه های محلی و مطبوعات استان در سال جدید توسط این اداره بررسی شود.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان در ادامه به وضعیت بازار در آستانه ورود به سال نو اشاره کرد و یادآور شد: در استان با کمبود اقلام اساسی مواجه نیستیم و کالاهای اساسی حتی در روزهای تعطیل نیز در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

 

وی به فرایند انتخابات شوراهای شهر و روستا و ثبت 704 نفر کاندید در انتخابات شوراهای شهر اشاره کرد و افزود: ثبت نام کاندیدهای شوراهای روستا نیز از 16 تا 22 فروردین ماه سال 1400 انجام می شود.

 

این مقام مسئول افزود: رویکرد ستاد انتخابات قانونمندی و رعایت دقیق قانون در محور سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت خواهد بود.

 

مرادی تعداد ثبت نام شدگان در ششمین دوره شوراهای شهر زنجان را 704 نفر خواند و گفت: 53 درصد این افراد به صورت حضوری و 47 درصد غیرحضوری ثبت نام کردند.

 

وی اضافه کرد: بیش از 88 درصد ثبت نام شوندگان دارای مدرک لیسانس و بالاتر و 11 درصد فوق دیپلم به پایین هستند همچنین 15 درصد دارای سابقه عضویت در دوره های شورا را دارند.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان خاطرنشان کرد: فرایند بررسی صلاحیت ثبت نام شوندگان بعد از استعلام مراجع چهارگانه اعلام خواهد شد.

کد خبر 1038783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha