سفره هفت سین ۴۰ متر مربعی شیراز با مواد بازیافتی تهیه شده است

نجاتی گفت: از یکی از بزرگترین و زیباترین سفره های هفت سین نوروزی در کشور با وسعت ۴۰ متر مربع و تهیه شده از مواد بازیافتی در کوچه «سبز» شیراز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سمیرا نجاتی»، امروز (چهارشنبه 27 اسفند) در مراسم رونمایی از سفره بزرگ هفت سین بازیافتی در کوچه «سبز» شیراز گفت: وسعت این سفره بزرگ هفت سین بازیافتی 40 متر مربع است.

مدیر کوچه «سبز» شیراز ادامه داد: این سفره یکی از بزرگترین و زیباترین سفره های هفت سین نوروزی در کشور است که تمام آن را با همکاری مشترک با «سینا عربی»، همسرم با مواد زائد و بازیافتی تهیه کرده ایم.

وی اضافه کرد: بزرگترین سفره هفت سین دست ساز از مواد بازیافتی از ۲۷ اسفند تا 14 فروردین در شیراز برپا خواهد بود و بازدیدکنندگان می توانند آن را ببینند.

نجاتی اعلام کرد: در تهیه این سفره 40 متر مربعی از مواد بازیافتی مثل بطری، سنگ، شیشه، کاغذ، مقوا و... استفاده شده و نتیجه آن سفره هفت سین زیبایی شده است.

وی با تشکر از همسرو فرزندان خود و «مریم نادری»، عکاس و هنرمند مجموعه کوچه «سبز» بیان کرد: هدف از این اقدام، حفظ محیط زیست و استفاده بهینه از مواد بازیافتی و ایجاد شادی و نشاط در بین اهالی محلات پایین شهر شیراز و بازدید کنندگان بوده است.

خاطر نشان می شود این سفره هفت سین با حضور شهردار این منطقه از شیراز و جمعی از مدیران در «ده پیاله»، بلوار «ماذون قشقایی»، خیابان «نهضت سواد آموزی»، کوی 15 مورد رونمایی قرار گرفت.

کد خبر 1038785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha