سپاه پاسداران مدافع ارزش‌های والای دینی و انقلابی  است

سردار قاسمی زاده سپاه پاسداران را مدافع ارزش‌های والای دینی و انقلابی دانست و گفت: سپاه در موقعیت‌ها و مسئولیت های مختلفی که وارد میدان فعالیت شد، پیشرفت‌های چشم‌ گیری را برای کشور، مردم و نظام به ارمغان آورد و خوداتکایی و استقلال را به اثبات رساند.

«سردار عبدالرضا قاسمی زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از کشور، چنان ایثار، فداکاری و رشادت به خرج داده که امام خمینی (ره) پس از گذشت دو سال از تشکیل آن، فرمودند «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود».

 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سازمان منطقه آزاد اروند نقش مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در عرصه سازندگی بسیار اثرگذار و حائز اهمیت دانست و افزود: اقدامات موفقیت‌آمیز مهندسی رزمی سپاه در جنگ تحمیلی مسئولان کشور را بر آن داشت تا در دوره سازندگی و پایان جنگ نیز از توان مهندسی نیروی ارزشمند در راه سازندگی کشور استفاده کنند.

 

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران مدافع ارزش‌های والای دینی و انقلابی است اضافه کرد: سپاه در موقعیت‌ها و مسئولیت های مختلفی که وارد میدان فعالیت شد، پیشرفت‌های چشم‌ گیری را برای کشور، مردم و نظام به ارمغان آورد و خوداتکایی و استقلال را به اثبات رساند.

 

سردار قاسمی زاده خدمتگزاری را یکی از اصول مهم در حکومت داری ابا عبدالله الحسین (ع) عنوان کرد و ادامه داد: اندیشه سازی امام حسین (ع) نه تنها انفاق و خدمت گزاری را در جامعه آن روز به نحو احسن و اعلی انجام می ‌داد بلکه تلاش داشت تا اندیشه عالی و دیدگاه بلند خویش را درباره خدمت رسانی به جامعه اسلامی القا کند که تا کنون این امر در مکتب اسلام ساری و جاری است.

 

وی با بیان اینکه ائمه معصومین (ع) الگوی کامل سبک زندگی اسلامی هستند یاد آور شد: پس از پیامبر اکرم (ص) اسوه‌های امت، امامان معصوم (ع) و اهل بیت آن حضرت هستند و یکی از این اسوه‌ها، سرور و سالار شهیدان دشت کربلا امام حسین (ع) است، از این جهت لازم است تا شیعیان و به ویژه جوانان و نوجوانان با اوصاف و ویژگی‌های آن بزرگوار آشنا شده و خود را با او همرنگ کنند.

 

کد خبر 1038793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha