ثبت نام ۸ داوطلب به ازای هر کرسی شورای شهر در گلستان/ توزیع مرغ تا ۲۰ روز آینده در گلستان کاهش نمی یابد

حق شناس گفت: به ازای هر کرسی شورای اسلامی شهر در گلستان هشت داوطلب ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» شامگاه امروز (چهارشنبه 27 اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: 220 بیمار با علائم کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند  و 50 بیمار  کرونایی نیز در بخش مراقبت ویژه قرار دارند.

 

استاندار گلستان  ادامه داد: در حال حاضر آمار بیماران بستری شده کرونایی در گلستان جزو کمترین آمارهای شروع اپیدمی کرونا در استان گلستان است.

 

حق شناس یادآور شد: در طول یک سال گذشته بارها با همراهی اصناف بازار تعطیل شد و این مهم باعث فروکش شدن شیوع ویروس کرونا شد و در حالی که در اسفند سال گذشته یک هزار و 400 بیمار کرونایی در استان بستری بودند این تعداد به 220 نفر رسیده است.

 

وی گفت: امیدواریم تعطیلات عید را با همراهی مردم با کمترین خسارت عبور کنیم و قطعا با واکسیناسیون گروه های مردمی مشکلات ما در استان کمتر می شود.

 

 

استاندار گلستان  متذکر شد: امیدواریم با واکسیناسیون عمومی در اسفند سال آینده دیگر کرونا در استان رخت ببندد و مردم مشکلی در این زمینه نداشته باشند.

 

*چادر زدن مسافران در کنار خیابان ممنوع

حق شناس خاطرنشان کرد: در گلستان هیچ شهر قرمز یا نارنجی نداریم و لذا محدودیت های گروه شغلی یک، دو سه و چهار در حداقل ممکن اتفاق افتاده ولی این شرایط دلیلی نیست که مسافران مثل سنوات گذشته در کنار خیابان چادر بزنند و یا از محل مدارس به عنوان اسکان مسافران استفاده شود و این اقدامات ممنوع است.

 

وی ابراز داشت: امسال پس از وقوع سیل و کرونا برای سومین بار است که برای حضور مسافران در استان با محدودیت هایی رو به رو هستیم.

 

استاندار گلستان یادآور شد: هماهنگی های خوبی بین هیئت اجرایی و نظارت انتخابات در استان انجام شده است و در این مرحله تنها داوطلبان حوزه شهر ثبت نام کردند و از فروردین ماه مهلت ثبت نام اعضای شورای اسلامی روستاها نیز آغاز می شود.

 

*به ازای هرکرسی شورای شهر ۸ داوطلب ثبت نام کردند

حق شناس بابیان اینکه تقریبا به ازای هر عضو شورای اسلامی شهر هشت کاندیدا داریم، متذکر شد: البته هنوز تایید صلاحیت ها باقی مانده است و در گرگان نزدیک به 211 نفر برای 9 کرسی شورای اسلامی شهر گرگان ثبت نام کردند.

 

وی گفت: در 11 ماهه اول سال 285 هزار تن مرغ در استان گلستان توزیع شده است.

 

استاندار گلستان  یادآور شد: یک هزار مرغداری در سطح استان داریم و بیان کردیم که مردم دسترسی بیشتری به مرغ داشته باشند اجازه عرضه مستقیم مرغ را به کشتارگاه ها و واحدهای توزیع دادیم.

 

*توزیع مرغ در گلستان تا ۲۰ روز آینده کاهش پیدا نمی کند

حق شناس تاکید کرد: در 20 روز آینده همین روند توزیع را در گلستان ادامه خواهیم داد و امیدواریم بتوانیم با همین قیمت مرغ را عرضه کنیم.

 

وی افزود: در هفته های آینده توزیع مرغ ادمه خواهد داشت و قطعا صف مرغ در استان شکسته می شود.

 

استاندار گلستان  بیان کرد: 90 درصد از روغن خام از خارج از کشور وارد می شود و این مهم مشکلاتی را به وجود آورد و در حال حاضر شاهد آن هستیم که روغن خام وارد کشور می شود و در استان نیز مشکلات ما کمتر شده است.

 

کد خبر 1038849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha