۲۷۰ روستای فارس تا اردیبهشت ۱۴۰۰ به شبکه اینترنت متصل خواهند شد

آذری جهرمی گفت: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد روستاهای فارس به شبکه اینترنت متصل هستند و ۲۷۰ روستای دیگر در فارس نیز تا اردیبهشت ۱۴۰۰ به این شبکه متصل خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدجواد آذری جهرمی»، عصر امروز (چهارشنبه 27 اسفند) در سفر به شیراز و بازدید از روستای «حسین آباد» شهرستان زرقان گفت: تا اردیبهشت 1400 تمامی روستاهای استان فارس به شبکه اینترنت متصل خواهند شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: امروز شاهد اتصال روستای «حسین آباد» به شبکه اینترنت هستیم و 270 روستای دیگر در فارس نیز به زودی به این شبکه متصل خواهند شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 90 درصد روستاهای فارس به شبکه اینترنت متصل هستند و این در حالی است که در تابستان سال قبل ٦٣ درصد روستاهای این استان به این شبکه متصل بودند.

خاطر نشان می شود، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه  سفر خود به شیراز در استانداری فارس در جلسه رسیدگی به مباحثی مانند توسعه سیار روستایی، توسعه تلفن ثابت، توسعه ارتباطات سیار جاده ای و توسعه ارتباطات کلانشهر شیراز حضور خواهد یافت و در پایان این سفر در ظهر روز پنج شنبه 28 اسفند به زیارت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع)، حضرت شاهچراغ (ع) خواهد رفت.

کد خبر 1038867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha