اجرای طرح شنبه‌های کتاب گامی در راستای رونق بخشی به کتابخانه‌های مساجد است

کامل گلباغی گفت: اجرای طرح شنبه‌های کتاب گامی در راستای رونق‌بخشی به کتابخانه‌های مساجد استان کردستان و آشنایی بچه‌های مساجد با کتاب‌های مفید خواهد بود.

کامل گلباغی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: طرح ملی شنبه‌های کتاب که از .بان ماه در سراسر کشور رقم خورد از طرح‌های کانون‌های مساجد بود که با استقبال بچه‌های مسجدی در استان همراه بود.

 

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح شنبه‌های کتاب گامی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و رونق بخشی به کتابخانه‌های مساجد است، افزود: آشنایی با کتاب‌های مفید، افزایش سرانه مطالعه و ترویج نهضت مطالعه مفید از اهداف طرح ملی شنبه‌های کتاب به شمار می‌رود.

 

وی خاطر نشان کرد: براساس اجرای طرح شنبه‌های کتاب هر هفته یک کتاب به اعضای کانون‌های مساجد معرفی می‌شود که اعضای کانون پس از مطالعه در آزمون کتاب مربوطه شرکت خواهند کرد.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان اعلام کرد: کانون‌های مساجد کردستان علاوه بر مطالعه و شرکت در آزمون کتابخوانی، در راستای ثبت کتابخانه مساجد، بروزرسانی کتابخانه و آموزش کتابداران فعالیت خواهند کرد.

 

گلباغی موضوع کتاب را یکی از رواق طرح ملی ایران قوی دانست و بیان کرد: طرح ملی ایران قوی نیز از طرح‌های اثرگذار و موفق کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است که منجر به ایجاد رقابت و همدلی میان بچه‌های مسجدی شده است.

 

وی در پایان نور، دانش، رسانه، سرود، نمایش، فیلم، ترنج، قلم، کارآفرینی و فناوری را از دیگر رواق طرح ملی ایران قوی خواند .

کد خبر 1038878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha