تشدید بازرسی مستمر بر بازار ماسال در روزهای پایانی سال

پورحضرت بر تشدید بازرسی مستمر بر بازار ماسال در روزهای پایانی سال تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «وحید پورحضرت» صبح امروز(پنجشنبه، 28 اسفند) در جلسه ستاد تنظیم بازار که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: با توجه به ایام پایانی سال همت لازم برای بازرسی مستمر و مداوم در بازار در دستور کار قرار دارد.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه حضور بازرسین در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز ایجاد آرامش و امنیت بازار هفتگی و صنوف را در پی خواهد داشت افزود: عرضه مناسب اقلام پرمصرف عمومی مانند مرغ، گوشت، میوه، آجیل و شیرینی از حساسیت بالایی برخوردار است.

 

وی با اشاره به اینکه بازرسی در کیفیت، رعایت بهداشت و نرخ مصوب موثر و ضروری است گفت: تهیه اقلام و ارزاق ضروری مانند روغن، مرغ و گوشت مورد انتظار است و نباید در جذب توزیع کالا در روزهای پایانی سال مشکلی وجود داشته باشد.

 

پورحضرت با بیان اینکه نظارت بر توزیع و نرخ مصوب مورد تاکید است تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های مردم نرخ میوه و تره‌بار و عرضه آن در ایام تعطیلات در شهرستان است که باتوجه به معرفی مباشرین در شهر ماسال و شهر بازار جمعه شاندرمن، عرضه میوه و تربار به نرخ مصوب تعاونی ارائه خواهد شد.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه باید نرخ کالا بر روی هر کالا درج شود بیان کرد: عرضه برخی از کالاهای مصرفی در بازارهای محلی و هفتگی به مراتب نرخ بیشتر از نرخ صنوف را دارد که در این راستا شهرداران در زمینه الزام الصاق نرخ عرضه در غرفه‌ها و واحدهای واگذار شده در بازارهای محلی و دام کنترل و پایش کنند.

 

وی با بیان اینکه استفاده از بسیج اصناف به عنوان ناظران افتخاری در بازرسی و نظارت بر بازار و اصناف، می تواند کمک شایانی کند خاطرنشان کرد: رعایت موازین بهداشتی در نانوایان، خبازان و واحدهای صنفی مورد تاکید است.

کد خبر 1038914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha