پاسداران و جانبازان سند جانفشانی ملت ایران در حفظ ارزش‌های انقلاب هستند

امام جمعه آران و بیدگل گفت: پاسداران و جانبازان سند جانفشانی ملت ایران در حفظ ارزش‌های انقلاب هستند و ایثار و از خودگذشتگی این عزیزان هرگز از یاد ملت ایران پاک نخواهد شد.

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: سالروز ولادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، یادآور رشادت ‌های آن حضرت در روز عاشوراست، حرکتی عظیم که با اتکا به پیشینه‌ ای معنوی و حماسی، باعث تعالی اسلام در عصر حاضر شد.


امام جمعه آران و بیدگل افزود: حماسه عاشورا سرآغاز حرکتی عظیم شد که با اتکا به پشتوانه معنوی، اسلام را زنده نگاه داشت و امروز موج بیداری اسلامی با تأسّی از آن حماسه عظیم مرز‌های منطقه و جهان را درنوردیده و آن را در دل تمامی شیعیان و آزادگان جهان نهادینه کرده است.

 

حجت الاسلام سلیمانی اظهار داشت: پاسداران با الگوبرداری از فرهنگ ناب عاشورا، توانستند تا ادامه دهنده مسیر حماسه امام حسین (ع) در فتح قله‌های کربلایی باشند که تلاقی این تداوم در سال‌های نخستین انقلاب اسلامی، دوران جنگ تحمیلی و سال‌های سازندگی پس از آن به خوبی تجلی یافته است و به حق سالروز میلاد امام حسین (ع) روز پاسدار نام گرفته است؛ و چه زیباست

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل در ادامه با اشاره به نامگذاری ولادت حضرت ابوالفضل (ع) به نام روز جانباز گفت: جانبازان نماد و تجسم واقعی ایثار و شجاعت هستند که پرچم مقدس ایران اسلامی را با انقلاب حسینی گره زده و بر فراز قله های بلند تاریخ به اهتزاز در آورده‌اند.

 

حجت الاسلام سلیمانی افزود: پاسداران و جانبازان سندی گویا از ایثارگری و جانفشانی ملت ایران در راه حفظ ارزش‌های انقلاب هستند و ایثار و از خودگذشتگی این عزیزان هرگز از یاد ملت ایران اسلامی پاک نخواهد شد.

 

امام جمعه آران و بیدگل خاطر نشان کرد: ماه شعبان که با درس پاسداری از حریم ولایت حضرت سید الشهدا امام حسین (ع) آغاز می‌شود، با مرور درس عشق و جانبازی در مکتب قمر بنی هاشم(ع) ادامه می‌یابد، به فصل مناجات سرور عبادت کنندگان عالم می‌رسد و در نیمه راه به نور میلاد ولی عصر و زمان روشن می‌شود تا به ضیافت و رحمت خداوند متصل شود،  فرصت مغتنمی برای نیایش و طلب غفران و رحمت واسعه الهی است.

 

کد خبر 1038933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha