بازدید نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس از خبرگزاری شبستان گیلان

«محمدرضا احمدی»صبح امروز(پنج ‌شنبه،۲۸ اسفند) از دفتر استانی خبرگزاری شبستان در گیلان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدرضا احمدی» نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی صبح امروز(پنج ‌شنبه،28 اسفند) از دفتر خبرگزاری شبستان در گیلان بازدید کرد و ضمن آشنایی با ظرفیت‌های این خبرگزاری در مورد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و مشکلات و مطالبات این حوزه با خبرنگاران شبستان به گفتگو پرداخت.

 

احمدی در این دیدار ضمن خسته نباشید به خبرنگاران شبستان با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در جامعه امروز گفت: رسالت شما خبرنگاران در دنیای امروز برکسی پوشیده نیست و با بازگویی واقعیت‌ها و حقایق بهترین عملکرد را خواهید داشت.

 

وی با بیان اینکه خبرنگاران حلقه وصل بین مردم و مسئولان هستند، افزود: خبرگزاری شبستان که اخبار حوزه دینی را منتشر می کند، اخلاق رسانه ای را سرلوحه کار خود قرار داده است.

 

نماینده مردم رشت در مجلس در ادامه با بیان اینکه مساجد کانون تربیت دینی و فرهنگی جامعه هستند اظهارداشت: مساجد بهترین پایگاه برای جلوگیری از تهاجم فرهنگی است و با تربیت جوان‌های مؤمن و متعهد از نفوذ تدریجی دشمن در فرهنگ پیشگیری می‌کند.

 

حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» نیز در این دیدار خواستار حمایت بیشتر نماینده‌های گیلان از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان شد و بیان کرد: خبرگزاری شبستان جدا از اخبار عمومی، اخبار کانون‌های مساجد را به صورت ویژه منتشر می‌کند و همواره در حال رصد فعالیت‌های کانون هاست.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان بر لزوم توجه بیشتر به مسجد سازی تاکید کرد و بیان داشت: استان گیلان با توجه به جمعیت و گردشگرپذیر بودن با کمبود مسجد مواجه است و باید در این خصوص اقدام شود.

 

«سمیه اکبرپور» مدیر خبرگزازی شبستان استان نیز در این دیدار با تاکید بر نقش و اهمیت سواد رسانه در جامعه امروز، خبرنگاران را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان دانست و اظهارداشت: ارتباط تنگاتنگ مسئولان با اصحاب رسانه موجب می‌‌شود تا خدمات و دستاوردهای نظام به خوبی تنظیم شود.

 

وی خواستار حمایت بیشتر مجلس از خبرنگاران و رفع مشکلات بیمه‌ای این قشر زحمتکش شد و خاطرنشان کرد: خبرنگاران زبان گویای جامعه و مدافع مردم هستند و با عشق به کار خود در راستای اطلاع رسانی و روشنگری جامعه گام برمی‌دارند.

 

 

کد خبر 1038954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha