سفره کریمانه برای ۷۲ خانواده نیازمند به همت کانون فرهنگی هنری علمداران ابوالفضل (ع) تهیه شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری علمداران ابوالفضل (ع) از تدارک سفره کریمانه برای ۷۲ خانواده نیازمند به همت فعالان این کانون همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) خبر داد.

«روشن قوی دل» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: سفره کریمانه برای 72 خانواده نیازمند به همت کانون فرهنگی هنری علمداران ابوالفضل (ع) همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) تهیه شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری علمداران ابوالفضل (ع) بیله سوار تصریح کرد: این 72 سفره به نیست 72 شهید کربلا با همدلی و همیاری خیرین و اعضای کانون تدارک و تهیه شده بود.

 

وی ادامه داد: این سفره شامل یک عدد سفره تزئینی، یک بسته شیرینی 1.5 کیلویی، 4 کیلو میوه، سبزه، شکلات و آجیل و بسته بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا است که اختیار خانواده های بی بضاعت و آسیب دیده از کرونا قرار گرفت.

 

قوی دل اذعان داشت: از همه خیرین و فعالان این کانون های که در تهیه و تدارک این امر خداپسندانه داشتند تقدیر و تشکر می کنم و امیدواریم بتوانیم در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از نیازمندان گام های موثری برداریم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری علمداران ابوالفضل (ع) افزود: برپایی جشن و میلادیه به مناسبت اعیاد شعبانیه در مسجد از دیگر فعالیت های فرهنگی به همین مناسبت است که با مشارکت فعالان کانون به صورت محدود به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار شد.

 

قوی دل خاطر نشان کرد: این فعالیت های خیرخواهانه در سال جدید با مشارکت خیرین ادامه دارد و جهاد همدلی برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1039006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha