طرح آرامش بهاری در ۱۸ بقعه شاخص استان مرکزی

حجت الاسلام واحدی از اجرای طرح آرامش بهادری در ۱۸ بقعه شاخص استان مرکزی خبر داد.

حجت الاسلام «عبدالله واحدی» ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و همچنین فرا رسیدن سال جدید در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک با اشاره به اینکه ۱۸ بقعه استان مرکزی میزبان طرح نوروزی و آرامش بهاری هستند، گفت: برنامه های طرح نوروزی آرامش بهاری با رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به اینکه این طرح معنوی از ۲۸ اسفندماه جاری در این بقاع آغاز شده است، افزود: آرامش بهاری تا ۱۳ فروردین  با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ادامه دارد.

 

وی برگزاری برنامه های مذهبي با سخنراني هاي وعاظ برجسته، را از جمله برنامه های این طرح دانست و بیان کرد: طرح آرامش بهاری با ایام ماه مبارک شعبان و اعیاد شعبانیه مصادف شده است و برنامه های این طرح همسو با برنامه های ماه شعبان برگزار می شود.

 

این مقام مسئول برپايي خيمه هاي معرفت، برپايي ایستگاه‌های سلامت با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی استان، اقامه نماز جماعت، راه اندازی دفاتر پاسخ به مسائل شرعی، فضاسازی و نصب تابلوهای نمایشگاهی را از مهمترین برنامه های لحظه تحویل سال دانست.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ادامه داد: ۱۸ مبلغ در طرح آرامش بهاري در ۱۸ بقعه متبرکه مستقر هستند که ۱۱ نفر از این تعداد بومی و بقیه از حوزه‌ علمیه قم اعزام‌شده اند.

 

حجت الاسلام واحدی اضافه کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ۱۱۹ برنامه های در ایام اعیاد شعبانیه برگزار می کند.

 

وی اظهار کرد: توزیع بیش از سه هزار بسته معیشتی، غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا، راه اندازی کاروان های شادی و قرائت دعای ندبه از مهمترین برنامه‌های این ایام است.

کد خبر 1039069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha