۳۷ کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان کیار فعالیت دارند

حسن زاده بابیان اینکه ۳۷ کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان کیار فعالیت دارند گفت: افرادی که در کانون های مساجد فعالیت می کنند نقش مهمی برای جذب مخاطب نوجوان و جوان دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد «محمدرضا حسن زاده» در نشست با اعضای کانون های فرهنگی هنری شهرستان کیار که با حضور امام‌جمعه شهر شلمزار و مدیر ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری در دفتر امام‌جمعه شلمزار برگزار شد، اظهار داشت: مدیران کانون های مساجد باید با برخورداری از اخلاق مناسب و برنامه ریزی هدفمند به نیازهای جوانان پاسخ دهند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار ادامه داد: کانون های مساجد ظرفیتی عظیم برای تبیین و گسترش فرهنگ های اسلامی و دینی است.

 

وی ابراز کرد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد باید به طور ویژه در فضای مجازی کار کنند؛ جبهه فرهنگی در حوزه فضای مجازی تشکیل دهید یک مانور و رزمایش فرهنگی از سنگر مساجد راه بیاندازید.

 

حسن زاده گفت: ظرفیت های بالقوه زیادی در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری در شهرستان کیار وجود دارد که تلاش خواهیم کرد، همگی ظهور و بروز پیدا کنند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار ادامه داد: با توجه به تغییرات ایجاد شده در سطح مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان، باید شاهد پویایی در فعالیت این کانون ها باشیم.

 

کد خبر 1039115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha