تلاش دولت انگلیس برای سرکوب حامیان فلسطین

اولین زن مسلمان که موفق به کسب ریاست اتحادیه دانشجویان دانشگاه لندن شده است ، اظهار داشت که از تلاش های دولت انگلیس برای سرکوب فعالیت های دانشجویی در حمایت از آرمان فلسطین وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «middleeastmonito»،شایما دالالی ، اولین زن مسلمان که موفق به کسب ریاست اتحادیه دانشجویان دانشگاه لندن شد ، اظهار داشت که از تلاش های دولت انگلیس برای سرکوب فعالیت های دانشجویی در حمایت از آرمان فلسطین وجود دارد.

 

این اظهارات در پاسخ به گزارشاتی در مورد تلاش های دولت انگلیس برای اعمال فشار مستمر بر اتحادیه های دانشجویی در دانشگاه ها برای اتخاذ رویکرد جدیدی است که فعالیت دانشجویان در حمایت از آرمان فلسطین را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

 

دالالی در مصاحبه ای با الجزیره افزود: دانشجویان در حال حاضر در زمینه آموزش و مسائل دانشگاهی از فعالیت و تعامل بیشتری برخوردار هستند و  علی رغم فشارهای مداوم دولت از آزادی بیان در این زمینه دفاع می كنند.

 

وی تأکید کرد که با وجود این ، دانش آموزان احساس آگاهی دارند و می توانند در برابر تلاش های دولت برای سرکوب صدای آنها مقاومت کنند.

 

دالالی انجمنی را برای حمایت از آرمان فلسطین تأسیس کرده و پیش از این نیز بیش از یک کمپین برای آگاهی از فلسطین راه اندازی کرده بود.

 

وی همچنین در مورد موضوعات مورد توجه دانشجویان بحث کرده ، حقوق دانشجویان را بیان کرده و از خواسته های آنها دفاع کرده و اعتماد دانشجویان را جلب کرده است.

کد خبر 1039145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha