توزیع ۲۲۰ بسته ارزاق همزمان با اعیاد شعبانیه و آغاز سال جدید

۲۲۰ عدد بسته های ارزاق به نیازمندان در نوروز ۱۴۰۰ هجری خورشیدی به مناسبت موالید سرداران کربلا توسط خیریه باقیات زیر نظر روضه مقدس آل یاسین توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، گروه خیریه باقیات وابسته به روضه مقدس آل یاسین در هفتمین مرحله توزیع بسته های ارزاق در پایان سال ۹۹ که مقارن با موالید سرداران کربلا می باشد ، اقدام به این امر خداپسندانه و مومنانه کرده اند و در این راستا ۲۲۰ بسته ارزاق میان نیازمندان  خانواده های کم بضاعت توزیع شده است.

 

تمامی خانواده های نیازمندان توسط خادمین گروه خیریه باقیات شناسایی شده اند.

لازم به ذکر است افراد هیاتی و مذهبی و خادمین حضرت ولیعصر روحی فدا فقط محصور در برگزاری جلسات موالید و عزاداری ذوات مقدسه معصومین علیه السلام نیستند و در کارهای مومنانه و جهادی در صف اول قرار دارند.

 

گروه خیریه باقیات در کمال اخلاص و یکدلی این سنت حسنه را پیش گرفته اند و ان شاءالله با آغاز سال ۱۴۰۰ هجری خورشیدی این امر خیرخواهانه ادامه خواهد داشت.

خیریه باقیات وابسته به هیچ ارگانی نیست و تمامی ارزاق غذایی و بهداشتی این بسته ها توسط خیرین بزرگوار تهیه و تدارک دیده شده است. امیدواریم که بانیان خیر ما را در کمیت و کیفیت این بسته های ارزاق یاری کنند.

کد خبر 1039173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha