بیش از ۶ هزار بسته معیشتی  بین نیازمندان و کارگران فصلی توزیع شد

بیش از ۶ هزار بسته معیشتی به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرری بین نیازمندان و کارگران فصلی در آستان مقدس امامزادگان ابراهیم(ع) و اسماعیل(ع) توزیع شد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، به مناسبت اعیاد شعبانیه و در آستانه سال نو و در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه تحت عنوان «تبرکات مهدوی»، بیش از ۶ هزار بسته معیشتی  به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرری بین نیازمندان و کارگران فصلی در آستان مقدس امامزادگان ابراهیم(ع) و اسماعیل(ع) توزیع شد.

 

بنابراین گزارش حجت الاسلام سیدمحمد سیدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری، در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران درباره اهداف این رزمایش عنوان کرد: طرح مهدوی کمک‌های مومنانه در شهرستان ری در مرحله نهم قرار دارد.

 

رئیس اداره اوقاف شهرستان ری ادامه داد: در مرحله نهم کمک‌های مومنانه نزدیک به ۶ هزار بسته معیشتی به همراه پک‌های بهداشتی تهیه و بین نیازمندان و کارگران فصلی توزیع شد.

 

حجت الاسلام سیدی درباره شیوه توزیع بسته‌های معیشتی بین کارگران فصلی در میادین شهر، اظهار کرد: این بسته‌های معیشتی هر روز در بین کارگرانی توزیع می‌شود که در میادین شهر منتظر کار هستند که از طریق آن نیازهای روزانه خود را تامین کنند.

 

وی افزود: در آستانه سال نو شاید برخی از کارگران کاری نداشته باشند و با دست خالی به منزل بروند بر همین اساس ما زمان توزیع بسته‌ها را هم در ساعتی قرار دادیم که هر کارگری سر کار نرفته بود از این بسته‌ها دریافت کند، و برای خانواده خود تحفه‌ای تحت عنوان تبرک مهدوی به منزل ببرد.

 

رئیس اداره اوقاف شهرستان ری درباره ارزش ریالی بسته‌های معیشتی ابراز کرد: ارزش هر یک از بسته‌های معیشی به بیش از 400 هزار تومان می‌رسد که در کنار آن بسته‌های بهداشتی و ضد عفونی کننده قرار گرفته است، هر بسته معیشتی شامل اقلام ضروری همچون برنج ایرانی، روغن، ماکارونی، قند و چاری و سایر اقلام هستند، همچنین در کنار این بسته‌ها نیز یک جزوه معنوی و معرفتی درباره حضرت مهدی(عج) قرار دادیم.

 

حجت الاسلام سیدی درباره برنامه سال تحویل امسال در بقاع متبرکه، عنوان کرد: طرح آرامش بهاری در بقاع و امامزادگان شاخص همچون شیخ صدوق(ره)، امامزاده ابوالحسن(ع)، امامزاده عبدالله(ع)، بی‌بی‌زبیده و بی‌بی‌شهربانو با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای نیمه شعبان نیز برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده است که یکی از آنها راه‌اندازی کاروان‌های شادی در محلات شهر و کمک‌های مهدوی است.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1039256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha