مسابقه «اقمار الهدایة» به همت آستان مقدس عباسی

آستان مقدس حضرت عباس(ع) به مناسبت اعیاد شعبانیه مسابقه «اقمار الهدایة» را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، مرکز فرهنگی خانواده در آستان مقدس حضرت عباس(ع) اعلام کرد: مسابقه فکری اینترنتی به نام «اقمار الهدایة» به مناسبت میلاد امام حسین(ع)، حضرت عباس(ع) و امام سجاد(ع) برگزار می شود.

 

این مرکز اعلام کرد: این مسابقه فکری به منظور بررسی ویژگی ها و زندگی این شخصیت های بزرگ برگزار می شود. در این مسابقه پرسش های متنوع درباره این شخصیت های بزرگ مطرح می شود.

 

سیده«اسمهان ابراهیم» مدیر این مرکز گفت: این مسابقه یکی از مسابقه های متعددی است که این مرکز برگزار می کند که رویدادهای مذهبی را یادآوری می کند. برگزاری این مسابقه به عنوان بخشی از برنامه های آستان مقدس عباسی برای یادآوری عظمت ائمه اطهار(ع) و مشارکت در این جشن بزرگ است.

 

ابراهیم افزود: این مسابقه مخصوص بانوان است. امکان مشارکت در این مسابقه و اطلاع از محتوای آن با مشاهده این لینک https://www.facebook.com/thaqafaasria  وجود دارد.

 

وی ادامه داد: این مرکز پس از شمارش پاسخ های صحیح ، سه برگزیده این مسابقه را اعلام می کند. در صورتی تعداد برگزیدگان بیشتر باشد، قرعه کشی انجام می گیرد. پاسخ ها برای ارزیابی به کمیته تخصصی داده می شود.

کد خبر 1039266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha