تکریم خانواده شهدا و جانبازان به همت مرکز نیکوکاری بقیه الله خلیل شهر

همزمان با اعیاد شعبانیه و به همت و تلاش مرکز نیکوکاری بقیه الله خلیل شهر و با همراهی رئیس کمیته امداد بهشهر و یونسی عضو شورای اسلامی شهر خلیل شهر همزمان با روز پاسدار و روز جانباز از خانواده شهدا و جانبازان خلیل شهر بازدید و از آنان تجلیل شد.

« هنده خلیل خلیلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: شجاعت وایثاری که جوانان کشورمان در دوران دفاع مقدس نشان دادند برکسی پوشیده نیست و تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده های شهدا وظیفه کوچکی در برابر عظمت کار شهداست.

مسئول مرکز نیکوکاری بقیه الله خلیل شهر افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و همچنین ادامه راه شهدای بزرگوار در راستای صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و باید استمرار یابد.

وی گفت: همزمان با اعیاد شعبانیه و به همت و تلاش مرکز نیکوکاری بقیه الله خلیل شهر و با همراهی رئیس کمیته امداد بهشهر و یونسی عضو شورای اسلامی شهر خلیل شهر همزمان با روز پاسدار و روز جانباز از خانواده شهدا و جانبازان خلیل شهر بازدید و از آنان تجلیل شد.

خلیل خلیلی یادآور شد: حفظ  ارزش های شهدا و ایثارگران در جامعه برای نسلهای امروز وآینده وظیفه همه ما است زیرا آرامش وامنیت کشورما مرهون فداکاریهای شهدا، جانبازان وایثارگران است.

 

به گزارش شبستان، در این دیدارها جانبازان و خانواده های شهدا گوشه هایی  از خاطرات خود را از دوران دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان بازگو کردند.

کد خبر 1039274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha