اهدای ۱۰۰ بسته غذایی در بین مددجویان منطقه گلشهر بهشهر

اسدی گفت: اهدای ۱۰۰ بسته غذایی به ارزش۲۰۰ میلیون ريال به مددجویان منطقه گلشهر بهشهر که به همت خیران و مردم و هماهنگی خانه هلال گلشهر اجرایی شد.

« رمضانعلی اسدی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: ارائه خدمات به نیازمندان از جمله وظایف انسانی و اجتماعی است که در هلال احمر هم همچون سایر دستگاه های خدمات رسان، کمک به نیازمندان از برنامه های مهم و اولویت دار است.

 

سرپرست هلال احمر شهرستان بهشهر افزود: هلال احمر با استفاده از توان خیرین و نیکوکاران با هدف کاهش آلام نیازمندان نسبت به تامین بخشی از معیشت هموطنان متاثر از ویروس کرونا اقدام می کند و با شیوع کرونا از سال گذشته تاکنون خدمات مختلفی از سوی هلال احمر برای کمک به نیازمندان اجرایی شده است.

 

وی با اعلام اینکه جمعیت هلال احمر در دوران شیوع کرونا، سبد حمایتی اعم از غذایی و بهداشتی از محل کمک‌های خیرین و داوطلبین تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع کرده است؛ خاطر نشان کرد: این جمعیت و خانه های هلال واقع در روستاهای شهرستان بهشهر آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوع دوست و خیر برای کاهش آلام محرومین است.

 

اسدی گفت: در راستای کاهش آلام نیازمندان و رفع نیازشان در آستانه سال نو، اهدای 100 بسته غذایی به ارزش200 میلیون ريال به مددجویان منطقه گلشهر بهشهر که به همت خیران و مردم و هماهنگی خانه هلال گلشهر اجرایی شد.

 

وی افزود: جذب و سازماندهی نیروهای انسانی داوطلب و مشارکتهای مردمی، اجرای برنامه های فرهنگی و ترویجی جهت گسترش خدمات بشردوستانه و خیرخواهانه و همچنین ارائه خدمات حمایتی به بیماران نیازمند و آسیب دیدگان حوادث و سوانح در شرایط عادی و یا هنگام بروز حوادث از ماموریت های مهم امور داوطلبان است.

 

اسدی یادآور شد: روحیه امداد و کمک رسانی نشات گرفته از روحیه همبستگی و کمک رسانی ما مسلمانان است و هر چه قدر این خدمت به مردم تقویت شود؛ روح مان در آرامش بیشتری خواهد بود و قطعا" آثار آن در زندگی شخصی نمایان می‌شود.

کد خبر 1039288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha