حضور حداکثری در انتخابات فتنه‌های دشمن را خنثی می‌کند

حجت الاسلام نکونام با دعوت از اقشار مختلف جامعه برای حضور پرشور و حداکثری در انتخابات، گفت: حضور پرشور و حداکثری فتنه‌های دشمن علیه نظام را خنثی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۲۹ اسفند) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد با تاکید اعیاد شعبانیه اظهار داشت: ۲ انتخابات مهم در سال آینده در کشور برگزار می‌شود که هر دو دارای اهمیت خاص خود هستند و باید تا می‌توان مسئولان، گروه های بانفوذ و مرجع، گروه‌های مخاطب خود را به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای دعوت کنند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد ادامه داد: این حضور علاوه بر نتایج داخلی، دارای دستاوردهای بین‌المللی خواهد بود و از همه مهمتر دشمن را ناامید کرده و نمی‌گذارد به اهداف شوم خود در رابطه با ایران اسلامی دست یابد.

 

حجت الاسلام نکونام همچنین بر ضرورت انتخاب فرد اصلح در انتخابات تاکید کرد و گفت: ویژگی‌هایی از جمله دولت جوان، انقلابی، استکبارستیزی و مردمی باید مدنظر قرار گیرد.

 

امام‌جمعه شهرکرد همچنین بر رفع ترحیم‌های علیه کشور تاکید کرد و افزود: دولتمردان وظیفه دارند تا در این راستا بکوشند و زمینه رفع چالش‌ها و تهدیدها را فراهم آورند.

 

حجت الاسلام نکونام اعیاد شعبانیه را نیز گرامی داشت و این روزها را مناسب دعا و نیایش الهی دانست و اظهار داشت: با بهره‌گیری از فرصت های ماه شعبان خود را برای ماه رمضان ماه مهمانی خدا آماده کنیم.

 

وی ولادت حضرت علی اکبر (ع) را گرامی داشت و گفت: این جوان برومند اسلام دارای ویژگی‌هایی نظیر حق مداری، شجاعت، نترسی، مبارزه جانانه با دشمن است که می‌طلبد با الگوگیری از این ویژگی ها خود را در برابر دشمن آماده کنیم.

 

کد خبر 1039322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha