با تعطیلی خودسرانه نانوایی ها در ایام عید برخورد می شود

آهنی گفت: با تعطیلی خودسرانه نانوایی ها در ایام عید نوروز برخورد می شود.

«محسن آهنی» امروز(شنبه، ۳۰ اسفند) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: دستگاه های نظارتی با تعطیلی و اقدام خودسرانه نانوایی ها در ایام نوروز برخورد می کنند.

 

رییس اداره صنعت، معدن و  تجارت بندر آستارا با بیان اینکه نانوایان در بحث پخت و پز کیفیت و کمیت نان را مد ظر قرار دهند، افزود: نانوایان در ایم تعطیل در خدمت مردم باشند و علاوه بر آن پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

 

وی تصریح کرد: بازرسان نظارت بر واحدهای صنفی و نانوایی ها را در اولویت قرار داده و در ایام عید نوروز نظارت ها و بازرسی ها تشدید می شود.

 

آهنی با اشاره به اينكه واحدهای نانوايی مجاز به تعطيلی بيش از دو روز در ماه نيستند، بيان كرد: اگر هر نانوايی بدون اطلاع قبلی و به صورت خودسرانه و خارج از ۲ روز تعيين شده نسبت به تعطيلی واحدصنفی خود اقدام كند، ضمن برخورد قانونی بر اساس مصوبه کار گروه فرعی آرد ونان استان گیلان از سهميه آرد آنها بار اول ۵ درصد و در صورت تکرار ۲۰ درصد تا شش ماه  كسر  می شود.

 

رییس اداره صمت بندر آستارا خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف نظير كم فروشی، گران فروشی و يا تعطيلی خارج از برنامه از سوی نانوايان مراتب را از طريق تماس با شماره تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند.

کد خبر 1039464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha