دستگیری سارقان ۲۰ میلیاردی منازل رشت

ملکی از شناسايي و دستگيري باند سارقان غیربومی منازل رشت در استان لرستان با ۶ فقره سرقت خبر داد.

سردار  «عزیزاله ملکی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان، با بیان اینکه سرقت باعث بروز ناامنی در جامعه مي‌شود اظهار داشت: پيشگيري از وقوع سرقت و مبارزه با آن از اولويت‌هاي اصلي نيروي انتظامي است.


رئیس پلیس گیلان به وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان رشت و پيگيري پليس در اين خصوص اشاره كرد و گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی گیلان با انجام تحقيقات و بررسي سرنخ‌هاي به دست آمده، پس از شناسایی سارقان و اخذ نیابت قضائی در عملیاتی غافلگیرانه سارقان را در مخفیگاهشان در یکی از استان‌های مرکزی کشور دستگير كردند. 


فرمانده انتظامی استان گيلان از اعتراف سارقان به 6 فقره سرقت از منازل در شهرستان رشت خبر داد و افزود: سارق 37 و 29 ساله با تشکیل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائی معرفی شدند. 


اين مقام ارشد انتظامي تصریح کرد: کارشناسان ارزش اقلام کشف شده مسروقه را بیش از 20 میلیارد ریال برآورد کردند.


سردار ملکی در پايان ضمن تقدير و تشکر از همکاري خوب مردم با پليس، به شهروندان توصيه كرد: با رعايت نكات پيشگيرانه و توجه به هشدارهاي پليس مي‌توان از وقوع بسياري از جرايم به‌ ويژه سرقت جلوگيري کرد و ناكامي مجرمان را رقم زد كه اين امر در نهايت افزايش احساس امنيت و كاهش وقوع جرم را نیز به دنبال خواهد داشت.

کد خبر 1039482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha