فرهنگ مهدویت، جوهره اصیل انقلاب اسلامی است

یک روحانی برجسته گیلانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با فرهنگ بی بدیل انتظار گره خورده است، اظهار کرد: فرهنگ مهدویت، جوهره اصیل انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین رضا کمالی، یک روحانی برجسته گیلانی با اشاره به نامگذاری روز (12 بهمن) به روز "انقلاب اسلامی، امامت حضرت ولی عصر(عج)، امام خمینی (ره) و ولایت و رهبری" به خبرنگار شبستان، گفت: مهدویت، راهبرد اصلی نظام جمهوری اسلامی است و همین تفکر موجب شده تا میهن اسلامی قله های پیشرفت را یکی پس از دیگری بپیماید.


وی با اشاره به اینکه جریان شکوهمند انقلاب اسلامی واقعه ای با مقاصد الهی بود، تصریح کرد: توسل به حضرت مهدی (عج)، همت و تلاش مردان و زنان انقلابی را برای به زیر کشیدن کاخ چند هزار ساله طاغوت برانگیخت.


حجت الاسلام کمالی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران اتصال عمیق و جدانشدنی با قیام حضرت مهدی (عج) دارد، تاکید کرد: باید نقش اصلی و حقیقی حرکت عظیم مردمی در (22 بهمن)، در تمسک به فرهنگ ناب مهدویت جستجو کرد.


این روحانی برجسته گیلانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با فرهنگ بی بدیل انتظار گره خورده است، بیان کرد: فرهنگ مهدویت، جوهره اصیل انقلاب اسلامی است.
 

وی یکی از مشخصه های حکومت مهدوی را ایجاد حیات طیبه و دمیدن روح معنویت در جامعه دانست و اظهار کرد: حضرت مهدی با قیام مقدس خویش تمامی طاغوت های زمان را نابود می کند و حکومت عدالت گستر را بر جهان حاکم می کند.


حجت الاسلام کمالی، اذعان کرد: مردم ایران اسلامی با تبعیت از آرمان مهدویت توانستند یک زندگی سعادت گونه و طیب و طاهر را برای خویش رقم بزنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 103953

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha