اجرای شعار سال حلال بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور است

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده با بیان اینکه برای اجرایی شدن تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، مسئولان باید در کنار اقشار جامعه با عزمی راسخ وارد عرصه کار شوند گفت: اجرای این شعار حلال بسیاری از مشکلات اقتصادی است.

حجت‌الاسلام«علیرضا ابراهیم‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید، پشتیبانی، مانع‌زدایی‌ها اظهار کرد: باید برای تحقق اوامر رهبر معظم انقلاب از ابتدای امسال یک کار جهادی و انقلابی در سطح کشور و توسط تمامی بخش‌ها صورت گیرد .

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا افزود: نامگذاری شعار سال چون چراغی برای نمایان شدن مسیر رشد و توسعه، تقویت تولید و رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال در جامعه است.

 

وی تحقق شعار سال را نیازمند کار و تلاش مضاعف با برنامه‌ریزی دقیق و مستمر دانست و گفت: مجلس و دولت در سال جدید باید با پشتبانی از تولید داخلی و مانع‌زدایی‌های موجود در حل مشکلات مردم تلاش کرده و مردم را به رفاه برسانند.

 

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده با تاکید بر ضرورت مشارکت عموم مردم و مسئولان در راستای تحقق اهداف شعار سال تصریح کرد: باید در طول سال با برنامه‌ریزی و کار و تلاش جهادی، رسیدن به این مهم را سرلوحه خود قرار بدهیم.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه برای اجرایی شدن تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، مسئولان باید در کنار اقشار جامعه با عزمی راسخ وارد عرصه کار شوند خاطرنشان کرد: اجرای آن حلال بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی و به تولید و اشتغال که نیاز اصلی است کمک می‌کند.

 

 

کد خبر 1039537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha