حمایت از تولیدکنندگان داخلی تنها راه عزت، استقلال و سربلندی کشور است

حجت‌الاسلام موسوی خواستار حمایت مسئولان کشور از تولیدکنندگان داخلی شد و گفت: حمایت از تولیدکنندگان داخلی، تنها راه عزت، استقلال و سربلندی کشور است.

«حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن تبریک سال نو و عید باستانی نوروز و اعیاد شعبانیه اظهار کرد: شعار امسال توسط مقام معظم رهبری «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» نامگذاری شده است و همه می‌دانیم که ایشان به عنوان بزرگترین دیدبان، حرکت‌های شوم دشمنان را با دقت و فراست بالا رصد می‌کنند.

 

امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه بیش از یک دهه است که جهت شعارهای سال مقام معظم رهبری اقتصادی هستند افزود: هنوز جای مشت‌ها و سیلی‌های محکمی که در هشت سال دفاع مقدس بر صورت و دهان دشمن خورد، ترمیم پیدا نکرده و التیام نیافته است و از این رو دشمن نمی‌تواند از جهت بعد نظامی به ما حمله کند.

 

وی با اشاره به اینکه بیشترین حجم تحریم‌ها برای زمین زدن کشور و نظام اسلامی در مباحث اقتصادی است اذعان کرد: بیشترین حجم تحریم‌ها در طول تشکیل دولت آمریکا بر علیه نظام اسلامی را در دهه اخیر شاهد بوده‌ایم که در نظر داشته است ما را به زانو در بیاورد، مقاومت ما را بشکند و ما را به تسلیم وادار کند.

 

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: وزارت خزانه‌داری آمریکا به وزارت جنگ تبدیل شده و جنگ تمام عیار اقتصادی را در ۲ دهه اخیر شروع کرده و بر آن پافشاری می‌کند و تحریم‌ها و بهانه‌های تحریم اثرش برای مردم بیشتر بوده است.

 

وی با بیان اینکه به تعبیر آمریکایی‌ها این تحریم‌ها مانند یک فواره هستند که سرانجام بر می‌گردند و در نتیجه، آنها به خواسته‌هایشان نمی‌رسند و شکست می‌خوردند عنوان کرد: دشمن به دنبال تحریم‌های فلج کننده است که تحریم بر زندگی مردم تاثیر گذاشته اما آنها را فلج نکرده است و این نشان می‌دهد دشمنان در جنگ تمام عیار اقتصادی هم شکست خورده‌اند.

 

امام جمعه اندیمشک تنها راه عزت، استقلال و سربلندی کشور را تولید و حمایت از تولیدکنندگان داخلی دانست و بیان کرد: تولید مانند آب چاه می‌ماند که خودجوش وارد جامعه می‌شود و در دسترس مردم قرار می‌گیرد اما واردات مثل آب حوض است که مدام خشک می‌شود و باید به آن تزریق کنیم.

 

وی ادامه داد: دشمنان ما به ویژه وزارت خزانه‌داری آمریکا، بزرگترین موانع را بر سر راه اقتصاد ما قرار می‌دهند و همینطور قطعا بر سر راه تولید هم مشکل درست می‌کنند و سعی دارند فشار بیشتر شود تا واردکننده باشیم و دست تولیدکنندگان را ببندند.

 

حجت‌الاسلام موسوی اضافه کرد: عدم حمایت و پشتیبانی درست از تولیدکنندگان داخلی، فراهم نکردن تسهیلات برای آنها و بی‌مهری و بی‌توجهی نسبت به آنها، به تعطیلی کارخانه‌ها می‌انجامد که این بزرگترین خیانت به عزت و استقلال کشور است.

 

وی خواستار حمایت مسئولان کشور از تولیدکنندگان داخلی شد و تاکید کرد: مردم باید در انتخابات سال جاری با بصیرت تمام و هوشیاری و آگاهی فراوان به نیروهای انقلابی و دلسوز رای دهند تا با روی کار آمدن مسئولان تربیت شده انقلابی، تولید ما رونق مضاعف پیدا کند.

 

امام جمعه اندیمشک در پایان یاد آور شد: طی جلسه‌ای که به مناسبت اعیاد شعبانیه به ویژه ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) با سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، حوزه‌های علمیه برادران و تعدادی از روحانیون داشتیم مقرر شد با توجه به محدودیت‌های کرونایی، بیشتر در فضای مجازی فعالیت کنیم و در سطح شهر هم کاروان شادی خودرویی و موتوری برپا شود.

 

کد خبر 1039575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha