اجرای طرح آرامش بهاری با رعایت پروتکل های بهداشتی در بقاع متبرکه

خسروانی پور ، گفت: همزمان با آغاز سال نو به همت اداره اوقاف و امور خیریه طرح آرامش بهاری در غالب برنامه‌های متنوع با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گزاری اجتماعی در ۵ بقعه متبرکه در شهرستان های اسلام آبادغرب ، سرپل ذهاب و گیلان غرب برگزار می شود.

حمید خسروانی پور رئیس اداره اوقاف و امورخیریه اسلام آباد غرب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کرمانشاه گفت:  با توجه به شیوع بیماری کرونا و به دلیل ادامه محدودیت‌های کرونایی طرح آرامش بهاری در آستانه سال نو از ۲۸ اسفند ماه سال جاری تا ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۰ در ۵ امامزاده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی در طرح آرامش بهاری خاطر نشان کرد: اجرای ویژه برنامه لحظه تحویل سال، برپایی خیمه‌های معرفت در غالب ارائه خدماتی همچون مشاوره خانواده، مشاوره کودک و نوجوان در جهت بهره‌گیری بهتر از شبکه‌های اجتماعی، برگزاری جشن ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بخشی از برنامه‌های اجرایی در این طرح است.

 

خسروانی پور افزود: برپایی کاروان‌های شادی به ویژه در روز میلاد امام زمان (عج) در محیط‌های باز مانند میادین و محله‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گزاری‌ها با هدف ایجاد نشاط و طراوت برای همشهریان عزیز هم بخش دیگری از برنامه‌هایی است که در طرح آرامش بهاری اجرا می‌شود.

 


وی در پایان گفت: بقاع متبرکه امام زاده حسن علیه السلام، امام زاده قاضی الکیا( ع)، امام زاده علی اکبر ( ع) ، بقعه احمد بن اسحاق ( ره) و زیارتگاه حضرت سلیمان ( ع) در شهرستان های اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب و گیلان غرب مجری طرح آرامش بهاری است.

کد خبر 1039586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha