رونق اقتصادی کشور با رفع موانع موجود در مسیر تولید محقق می‌شود

حجت‌الاسلام صفری ملک میان شعار « تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» که توسط مقام معظم رهبری برای امسال انتخاب شد را مورد اشاره قرار داد و گفت: رونق اقتصادی کشور با رفع موانع موجود در مسیر تولید محقق می‌شود.

حجت‌الاسلام «محمد صفری ملک میان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، به نامگذاری سال 1400 از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» اشاره کرد و  اظهار داشت: رونق اقتصادی با رفع موانع تولید محقق می‌شود و مسئولان باید برای تحقق آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

 

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شناخت موانعی که در مسیر تولید قرار دارند را لازم و ضروری خواند و عنوان کرد: بدون تردید اگر شعار محوری و راهبردی که توسط مقام معظم رهبری برای سال 1400 در نظر گرفته شده عملیاتی و محقق شود، امسال شاهد شکوفایی اقتصاد در کشور خواهیم بود.

 

صفری ملک میان با بیان اینکه مقام معظم رهبری با آن نگاه ژرف و بلندشان در سال‌های اخیر و انتخاب شعارهای سال به بحث تولید و اقتصاد توجه ویژه‌ای داشته‌اند تصریح کرد: با توجه به اهمیت چرخه تولید ملی، مقام معظم رهبری امسال را با درایت خاصی سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها نامگذاری کردند.

 

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس دغدغه مقام معظم رهبری در بحث رونق تولید و رفع مسائل و مشکلاتی که در این مسیر اختلال ایجاد می‌کنند را هم مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: لازم است همه متولیان امر برای عملیاتی ساختن شعار سال تلاش کنند و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.

 

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس اتفاقات و حوادث سال گذشته از جمله شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی که از این بابت برای جامعه پیشامد کرد را هم متذکر شد و خاطرنشان کرد: با تمام سختی‌ها دشواری‌های پدید آمده در سال گذشته شاهد ایثارگری کادر درمان بودیم و مردم با کمک‌های مؤمنانه به یاری نیازمندان شتافتند.

کد خبر 1039605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha