تداوم پیگیری آزادی زندانیان فارس در سال ۱۴۰۰

ابراهیمی گفت: در سال گذشته، اقدامات گسترده ای در حوزه های مختلف به ویژه آزادی زندانیان در زندان های فارس انجام شد و در سال جدید نیز با جدیت و در تعامل با مجموعه قضایی، آزادی زندانیان پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسحاق ابراهیمی»، در بازدید از زندان های شیراز به مناسبت سال نو گفت: پیام بهار برای ما انسان ها نیز پیام تغییر و تحول اساسی است.

مدیرکل زندان های فارس ادامه داد: درست به همین دلیل است که در هنگام تحویل سال از خداوند می خواهیم که حال ما را به بهترین حال تغییر دهد.

وی اضافه کرد: باید تلاش کنیم این تحول فکری، رفتاری و عملکردی در وجود ما تحقق یابد وگرنه طبیعت به اراده الهی و آنچه تدبیر خداوند در آن آمیخته شده را طی می کند.

مدیرکل زندان های فارس تصریح کرد: نوروز فرصتی برای تفکر و نوشدن اندیشه ها و اعمال به سوی کمال و رستگاری از خداوند است و امیدواریم این تحول درونی و معنوی نصیب همگی ما شود.

ابراهیمی با تبریک نیمه شهبان گفت: نوروز امسال با ایام مبارک شعبانیه و میلاد حضرت ولی عصر(عج)، مصادف شده و جهان برای تحول در همه عرصه ها نیازمند ظهور است.

وی افزود: در سال گذشته، اقدامات گسترده ای در حوزه های مختلف به ویژه خدمات قضایی، اشتغال و حرفه آموزی و بهداشت و درمان و آزادی زندانیان در زندان های استان انجام شد و در سال جدید نیز با جدیت و در تعامل با مجموعه قضایی، آزادی زندانیان پیگیری می شود.

خاطر نشان ی شود، مدیرکل زندان های فارس همزمان با آغاز تحویل سال 1400 با حضور معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان فارس از زندان های شیراز بازدید کرد.

کد خبر 1039621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha