دستگاه قضایی با مجازات مجرمین عبرت سازی کند

سردار سرتیپ اشتری گفت: دستگاه قضایی با اشد مجازات برای مجرمین به ویژه قاتل مامور انتظامی، برای اختلال گران امنیت عبرت سازی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سردار سرتیپ «حسین اشتری» در تشیع پیکر شهید مدافع امنیت «سرگرد شهید اسماعیل اله وردی» با اشاره به جانفشانی های نهادهای امنیتی برای آرامش و امنیت مردم اظهارداشت: امنیت و آرامش مردم از اهمیت خاصی برخوردار است و پلیس تمام توان خود را برای این مقوله بکار گرفته است.

 

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: پلیس و دیگر نهادهای نظامی و امنیتی برای آرامش و امنیت جامعه از جان خود می گذرند و این که در خدمت هم وطنان هستند مایه افتخار برای این سازمان ها است.

 

وی با اشاره به اینکه مسئولان به ویژه دستگاه قضایی از پلیس حمایت کند، تصریح کرد: دستگاه قضایی با اتخاذ اشد مجازات برای مجرمین به ویژه قاتل مامور انتظامی حادثه جایگاه سوخت، برای اختلال گران امنیت عبرت سازی کنند تا دیگران جرات چنین اقداماتی را نداشته باشند.

 

سردار اشتری ادامه داد: برخورد به موقع و قاطعانه دادگستری موجب عبرت افراد مخل امنیت خواهد شد و پلیس نیز از جان خود برای تامین امنیت مردم می گذرد و بر این اساس به مجرمین اجازه نمی دهد که آرامش مردم را به هم بزنند.

 

وی خاطرنشان کرد: این مامور پلیس برای جلوگیری از آتش سوری، جایگاه سوخت در اصفهان با سارق درگیر شد که پس از 2 روز بستری در بیمارستان، جان خود را به دلیل جراحت بالا از دست داد و اولین روز سال با حضور مردم پیکرش تشیع شد.

 

فرمانده ناجا از کلیه ماموران پلیس در تامین امنیت تقدیر کرد و گفت: اقدامات آن ها مجاهدانه است و خانواده های آنان نیز در این مسیر همراه بوده و در روزهای تعطیل نیز فعالیت خود را انجام می دهند.

کد خبر 1039711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha