حضور پر شور و  انتخاب افراد اصلح زمینه تحول آفرینی را در جامعه فراهم می کند

امام جمعه زاهدان گفت: حضور پر شور و با نشاط و انتخاب افراد اصلح زمینه های خدمت به جامعه و تحول آفرینی را در جامعه فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان،آیت الله مصطفی محامی در پیام ویدئویی با تبریک و تهنیت حلول سال جدید بیان داشت: سال گذشته با همه فراز و نشیب های خودش سپری شد و با مقاومت ملت ایران، یکسال دیگر به عمر انقلاب و نظام اسلامی افزوده شد.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان تصریح کرد:  مردم با بصیرت کامل نقشه های دشمنان را بشناسند و در مسیر انقلاب و راه پر افتخار شهدا و امام شهدا پایدار و مقاوم بمانند.

 

محامی به اهتمام و رفت و آمدهای مسئولان به استان و اختصاص بودجه های مناسب برای پروژه های کلان اشاره کرد و خاطرنشان نمود: علی رغم همه تلاش های صورت گرفته مردم استان با مشکلات بزرگ اقتصادی مواجه بودند.

 

وی  نا امنی ها و آشوب در سال گذشته را دسیسه دشمنان دانست و افزود: نا امنی های ناشی از درگیری های قومی و طایفه ای که به قتل و سرقت ختم می شود؛   جا دارد از تلاش های نیروهای نظامی و انتظامی و مردم که با هوشیاری و بصیرت کامل با دشمنان و آشوب گران همراهی نکردند و در کنار مسئولان بودند و از انقلاب دفاع کردند تقدیر و تشکر ویژه داشته باشیم.

 

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان یادآور شد: امسال انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستاها را پیشرو داریم، با حضور پر شور و با نشاط و انتخاب افراد اصلح زمینه های خدمت بیشتر  به جامعه و تحول آفرینی را در جامعه فراهم می کند.

کد خبر 1039736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha