ایجاد آرامش و ثبات اقتصادی مهم‌ترین اولویت سال ۱۴۰۰ باشد

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از مهم‌ترین اولویت های سال ۱۴۰۰را ایجاد آرامش و ثبات اقتصادی عنوان کرد.

روح الله متفکر آزاد در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به مهم‌ترین اولویت های سال ۱۴۰۰،گفت: از مهم‌ترین اولویت های امسال ایجاد آرامش و ثبات اقتصادی است،با توجه به وضعیتی که آشفته به نظر می رسد، تامین آرامش اقتصادی و ثبات برای صادرات و تولید ضرورت دارد.


این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر معیشت و اقتصاد مردم به شدت تحت تاثیر تورم قرار گرفته است ‌‌قدرت خرید مردم پایین آمده است ،ارزش پول ملی به شدت کاهش داشته است و این موضوع قدرت خرید مردم را کم کرده است ،بازگرداندن این قدرت خرید نیز از دیگر اولویت هاست.


وی تصریح کرد: در حوزه های فرهنگی و اجتماعی نیز اولویت های وجود دارد که بعد از مسائل اقتصادی باید به آنها پرداخته شود.


نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی همچنین از دیگر اولویت های سال۱۴۰۰را وحدت عنوان کرد و گفت: امسال ما سه انتخابات ریاست جمهوری، خبرگان رهبری و شوراها را داریم که باید با وحدت پای صندوق های رای حضور یابیم چراکه این وحدت باعث ناامیدی دشمن می شود و دیگر به فکر توطئه علیه ما نیستند،دشمن اگر ببیند توطئه هایش علیه ما جواب می دهد بیشتر انرژی می گذارد.


وی اضافه کرد: این وحدت آرامش و امنیت می آورد و وضعیت اقتصادی ما را می تواند بهبود بدهد یعنی حضور در صحنه و پشتیبانی از همدیگر و نظام می تواند وضعیت اقتصادی ما را بهبود ببخشد چراکه دشمن از توطئه اش مایوس می شود.

وی تاکید کرد: سرنوشت کشور وابسته به مشارکت هاست هر خوب و بدی که اتفاق می افتد پای صندوق های رای است لذا اگر پای صندوق های رای بیایم اتفاقات خوب می تواند رخ دهد و اگر انتخاب ما درست باشد این اتفاقات خوب می تواند بیفتد پس هم حضور پای صندوق های رای و هم انتخاب کارامد و موثر می تواند مهم باشد.

کد خبر 1039765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha