هدف اول پلیس پیشگیری از وقوع جرائم و افزایش سطح امنیت جامعه است

جاویدان، گفت: هدف اول پلیس پیشگیری از وقوع جرائم و افزایش سطح امنیت جامعه است، که برای رسیدن به این مهم همکاران پرتلاش ما شبانه روز تلاش می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ،علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان از آمادگی پلیس کرمانشاه از آمادگی پلیس کرمانشاه برای برقراری امنیت مردم در ایام نوروز امسال خبر داد و به مجرمان و اراذل و اوباش در خصوص عواقب کارشان هشدار داد.   

 

وی کرمانشاه استانی ناامن برای مجرمان و خلافکاران دانست و خاطر نشان کرد: مردم مطمئن باشند پلیس با همه توان برای ارتقاء امنیت جامعه شبانه روز تلاش و اجازه عرض اندام به افراد مجرم را نمی دهد.  

 

جاویدان تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و حضور بیشتر مردم در مکان های عمومی و تفریحی ماموران پلیس آماده تر از هر زمان دیگری در کنار آنها برای حفظ آرامش و امنیتشان حضور خواهند داشت. 

 

فرمانده انتظامی استانکرمانشاه با اشاره به بکارگیری ۴۵۰۰ مامور انتظامی، راه و راهور گفت: ۲۶ایستگاه پلیس نیز در ورودی های استان و اماکن تفریحی و گردشگری راه اندازی شده و شهروندان در صورت نیاز به کمک پلیس می توانند به آنها مراجعه کنند. 

 

وی حفظ امنیت جامعه را یکی از وظایف ذاتی پلیس برشمرد و اظهار کرد: در عین حال از عموم مردم نیز درخواست داریم تا ما را در رسیدن به این مهم یاری کنند. 

 

 جاویدان در پایان گفت: مجرمان و اراذل و اوباش در صورتی که بخواهند برای مردم ایجاد مزاحمت و مشکل کنند با برخورد قاطعانه پلیس و دستگاه قضائی روبرو خواهند شد.

کد خبر 1039780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha