طرح آرامش بهاری در خوزستان مجازی برگزار می شود

حجت الاسلام فائزی با بیان اینکه به دلیل شرایط نامناسب شیوع کرونا طرح ارامش بهاری به صورت مجازی برگزار می شود گفت: بقاع متبرکه با اجرای طرح تبرکات مهدوی تا کنون بیش از ۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع کرده اند.

«حجت الاسلام فائز فائزی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، اظهار کرد: بقاع متبرکه سراسر کشور همه ساله طرح آرامش بهاری را برگزاری می کنند اما در استان خوزستان به دلیل شرایط نامناسب شیوع کرونا این طرح به صورت مجازی برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان افزود: 50 مبلغ دینی با بهره گیری از شبکه های رسانه ای وابسته به بقاع متبرکه خوزستان وظیفه نشر، تولید محتوا و پاسخ به شبهات شهروندان را برعهده دارند؛ این طرح تا چهاردهم فروردین ادامه خواهد داشت.

 

وی به برگزاری برنامه های متنوع به مناسبت نیمه شعبان اشاره کرد و ادامه داد: همزمان با سالروز ولادت امام زمان (عج) کاروان های شادی که به صورت خودرویی هستند در بقاع شاخص خوزستان به حرکت در می آیند، علاوه براین در شب نیمه شعبان در بقاع متبرکه نورافشانی انجام خواهد شد.

 

حجت الاسلام فائزی از اجرای طرح تبرکات مهدوی از هشتم اسفندماه در بقاع متبرکه خبر داد و تصریح کرد: این طرح که تا نیمه شبعان ادامه دارد با هدف توزیع بسته های معیشتی، لباس نو، غذای گرم و ... است که تاکنون بیش از 2 هزار بسته معیشتی در قالب این طرح توزیع شده است.

 

کد خبر 1039803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha