آماده باش بیش از هزار امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در ایام نوروز

معتمدی، گفت: در ایام تعطیلات نوروزی هزار و ۷۲۵ نفر از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به منظور ارائه خدمات امداد و نجات به مردم در آماده باش کامل هستند.

فرزین معتمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: نیرو‌های هلال جمعیت هلال احمر کرمانشاه در نوروز  امسال با هدف کاهش حوادث و امدادرسانی سریع و به موقع در طول تعطیلات نوروزی همزمان با سراسر کشور از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه در آماده باش هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: ۱۶ پایگاه ثابت امدادی و بین جاده‌ای در سطح استان به همراه تیم واکنش سریع، امدادهوایی و تیم درمان اضطراری در آماده باش به سر می برند.

 

معتمدی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با به کارگیری ۸۱ دستگاه خودرو شامل ۳۵ دستگاه آمبولانس، ۳۵ دستگاه خودروی کمک دار، ۱۰ دستگاه خودرو ست نجات، یک دستگاه خودرو ارتباطات تیپ یک و یک فروند بالگرد در طرح نوروزی مشارکت دارد.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اظها کرد: مردم می توانند در صورت بروز حوادث با شماره اضطراری ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر که به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی است و هموطنان می‌توانند حتی با گوشی‌های بدون سیم کارت با این شماره تماس بگیرند.

کد خبر 1039804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha